A közösségi média eszköztára, működése, a mérések és minden más olyan messze tud lenne egy cég pénzügyi teljesítményétől, hogy néha hajlamosak vagyunk megfeledkezni az alapvető célokról.
Ha egy cég használja a közösségi médiát, akkor annak csak egy célja lehet: a profit. Lehet, nem rövid távon, de az egész csak akkor ér valamit, ha az, amit csinálunk, pozitívan befolyásolja a profitunkat.
Ez két dolgot jelenthet: vagy növekszik a profitunk attól, amit csinálunk, vagy csökkenne a profitunk, ha nem csinálnánk azt, amit teszünk. A kettő ugye nem teljesen ugyanaz. Míg az első esetben egyértelműen pozitív hozadékú reklámeszköz a közösségi média, addig a második esetben egyszerűen rá vagyunk kényszerítve, hogy használjuk a közösségi médiát.
Néha tehát kicsit hátra kell lépnünk, és pénzügyi szempontból is át kell tekintenünk, mit csinálunk, miért, és mennyit ér az, amit teszünk. Ez egy olyan kötelező lépés, amit nem szabad kihagynunk!
Mai tippünk: a profit a lényeg, ezért van alapvetően a marketing. Ne veszítsük el ezt a fókuszt!
Utolsó kommentek