Aki az előző bejegyzést olvasta, az könnyen tudja a válasz egyik felét: nem jó a Facebook annak a cégnek, amelyik
- nem szeret kommunikálni
- nem tud kommunikálni
- sok az elégedetlen ügyfele
De ez csak az igazság egyik fele. Ugyanis lehet más oka is annak, ha valakinek nem javasoljuk a Facebook használatát. Sőt, általában a konkrét cég és a konkrét cél ismeretében tudjuk csak megmondani, tényleg kell-e a Facebook, és ha kell, akkor kell-e saját rajongói oldalt építeni, vagy elég, ha mint hirdetési platformot használjuk.
Több olyan ok is lehet, ami miatt nem javasoljuk a Facebook-ot, íme néhány:
- a célcsoport nem aktív a Facebook-on
- a célcsoport erősen alulreprezentált a Facebook-on
- a célcsoportot nem érdemes a Facebook-on "zaklatni"
- a célcsoport rejtőzködő módon van jelen a Facebook-on
Mai tippünk: az nem baj, ha azt a döntést hozzuk, hogy nem használjuk a Facebook-ot! Éppen ezért, a cél és célcsoport ismeretében gondoljuk végig, miért is szeretnénk ott lenni.
Utolsó kommentek