Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (11) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (213) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (436) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (5) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Tanulj meg kommunikálni

Címkék: onlinemarketing üzlet

2015.05.16. szombat 18:21 Konrad

lilu_komm.jpg

Nem az a nehéz ebben a modern(nek nevezett) új évezredben, hogy nehéz követni a technológia fejlődését, hanem az, hogy megváltoztak az elvárások. Elcsépelt mondás, hogy nem elég jónak lenni, de jónak is kell látszani, és azt hiszem, pont erről szól manapság a világ. Az, hogy te értesz a szakmádhoz, az, hogy te jó minőségű, használható terméket csinálsz, az, hogy te hasznos tagja vagy a társadalomnak (jelentsen is ez bármit) önmagában nem elég. Nem azt mondom, hogy erre nincs szükség, sőt. Ez az alap. Erre kell építened.

De ezt meg kell mutatnod a világnak. Például ha csinálsz egy jó mobil alkalmazást, nem attól fog elterjedni, hogy az működik. Persze, működnie kell, de mi a következő kérdés? Mitől lesz ez szexi! Mi az, amitől divatossá válik. Mi az, amitől ezt fölkapják. Furcsa így gondolni egy szoftverre, nem? Persze, aki benne él a mai online világban, az tudja, miről beszélek. Aki nem, az csak értetlenkedik.

Pedig valójában nem történik más, mint egyfajta bulvárosodás. Nézzük meg: azok a színészek, zenészek, előadóművészek az ismertek, akikről beszélnek. Nem az számít, mennyire meggyőzően, szuggesztívan volt Hamlet a színházban, hanem az, hogy éppen kivel hozta hírbe a sajtó. Nem az számít, mennyire tisztán énekel, hanem az, hogy levette-e a strandon a melltartóját. Persze a kettő együtt is mozog: ha többet beszélnek róla, akkor jobban értékelik a valódi eredményét. És ha nincs mögötte valódi eredmény, akkor meg bepakoljuk a "celeb" dobozba, és onnantól nem is várjuk el, hogy bármi érték legyen mögötte...

Ez nincs máshogy szakmai téren se: hiába vagy te kurvajó marketinges, ha ezt nem mutatod meg. A konferenciák nemcsak arról szólnak, ami az előadások témája, hanem arról is, kik adnak elő. A versenyek nemcsak azért érdekesek, amivel neveznek, hanem azért is, akik neveznek. Szakmában tanítani sem kizárólag az óradíjért tanít az ember. Kell a láthatóság, kell a jelenlét. És ez ma már nemcsak a sajtóközleményeket jelenti, nemcsak a szakmai jellegű publikációt jelenti. "Le kell menni" bulvárba, vagyis jelen esetben a közösségi médiába. Ha látszól az interneten, akkor létezel. Ha nem látszol, akkor lehetsz bármennyire is jó, nem fogják tudni rólad, és olyanokat sztárolnak majd, akiket lehet, te nem tartasz sokra.

Meg kell tehát tanulni ezt a "szép új világot", meg kell tanulni benne kommunikálni. Nem azért, mert ez lenne az érték, hanem mert ez is kell ahhoz, hogy az értéket fel lehessen mutatni. Nincs sajnos más út.

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr187460890

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hujber Tünde · http://egyszeruen.blog.hu 2015.05.18. 08:13:10

A mellmutogatást ne hívjuk kommunikációnak. A kommunikációnak az eredmények, gondolatok átadásáról kell szólnia. A bulvárosodás pedig meg is látszik a világ állapotán... ne ebbe az irányba lökjük már az olvasókat, mondván, hogy "ez a szép új világ", ehhez kell alkalmazkodni. Ha fejet hajtunk előtte, akkor persze hogy ez lesz a szép új világ.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2015.05.18. 08:49:19

@Hujber Tünde: Pedig pont az a lényeg, hogy kell. A világ állapota pedig sokat nem változott ettől, a világ mindig is ilyen volt, legfeljebb amíg nem látszott a tömegmédia és a közösségi média miatt, működött az, ha az ember elfordította a fejét.
Természetesen nem kötelező ebben részt venni, de akkor nem kell csodálkozni, ha elmarad az ismertség.

Hujber Tünde · http://egyszeruen.blog.hu 2015.05.18. 09:52:29

@Konrad: Kérdés, hogy akar-e egy szakember ismert lenni olyan embereknél, akiknél az számít (el)ismert embernek, aki kiteszi a mellét a strandon. A valóvilág-szereplőnek ez járható út, de egy szakembernek nem.

Persze lehet, hogy van, aki már a blogolást is mellmutogatásnak éli meg, vagy annak tartja, és ezért nem blogol, vagy nem olvas blogot.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2015.05.18. 12:02:15

@Hujber Tünde: Azt hiszem, a történet fordítva van. Ha te jó vagy abban, amivel foglalkozol, akkor ki kell emelkedned, hogy téged ismerjenek, és ne a másikat. Ehhez kell az, hogy te megmutasd magad. De ha kilépsz a fényre, akkor onnantól nemcsak az az érdekes, amit szakmailag elértél. Nézd meg Hawkingot: nemcsak az az érdekes, hogy tudós, hanem a betegsége, de még a családi élete is. Ettől nem lesz kevésbé okos, de sokkal érdekesebb.

laszlomoni · http://personalbranding.blog.hu 2015.06.20. 16:34:15

Az ismertség megszerzése nem feltétlenül jár bulvárosodással. Szerencsére.


süti beállítások módosítása