Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Multifunkciós alkalmazott?

Címkék: onlinemarketing üzlet

2016.03.23. szerda 10:57 Konrad

e_n.jpg

"Önállóan dolgozó, főzni is tudó kézilányt keresünk!" - ez van kiírva az egyik helyen, ahova járunk ebédelni. Amire a vendéglátáshoz jobban értő kollégám rávágta: ez három ember!

Amikor látom, hogy a kisebb cégek milyen embereket keresnek, akkor mindig rácsodálkozok én is, ahogy kollégám a fentiekre. Dolgozzon önállóan, értsen a Facebook-hoz, az AdWords-höz, tudjon szöveget írni, nem baj, ha ért a SEO-hoz és az e-mail marketinghez is. Ezen kívül intézze az adminisztrációkat, ha kell, bele tudjon nyúlni egy-egy grafikába (vagy önállóan tudjon grafikát csinálni). És persze mindig legyen a tudása friss is, naná. Most őszintén: ha valaki ennyi mindenhez ért, vajon mennyi pénzt kellene neki fizetni? Mert a havi nettó 150-200 ezer forint nem lesz elég. Aki annyiért vállalja el a fentieket, az vagy nem ért mindenhez, vagy csak alapszinten ért a legtöbb dologhoz. Tényleg erre van szükség? Egy alulfizetett juniorra, aki kiég pár hónap-év alatt, és miután kicsit jobban beletanult ebbe-abba, továbblép? A cégnek ez alsó hangon havi 500 ezer forint (a fizetés és az egyéb kiadások), miközben valójában jó, ha megkereste a fizetését.

Több esetben írtam ilyen állásajánlatokra, ajánlva a mi szolgáltatásunkat, ami havi díjban magasnak hangzik ugyan, de a közelében sincs annak, amit fent leírtam. És mi ezért tényleg értünk a fentiekhez, hiszen nem egy ember dolgozik nálunk. Van kampánymenedzserünk, van közösségi média menedzserünk, grafikusunk, szövegírónk, és még a menedzsment részt is meg tudjuk oldani. Tény, nem ülünk ott a cégnél, és az is tény, hogy felteszünk kínos kérdéseket: mi a cél, mire mennyi pénz van stb. Cserébe nemcsak kapkodva tüzeket oltunk, hanem készítünk stratégiát és közösen elemezzük az eredményeket is.

Melyik éri meg jobban? Egyelőre itthon az elsőt erőltetik, ezt szokták meg, ezt tanulták meg a cégvezetők. Az a jó, ha (és most idézem): "ütéstávolságra van a marketinges". Ahol "marketinges" alatt valójában egy multifunkciós alkalmazottnak kinéző boxzsákot értenek. Ebbe a "vállalati kultúrába" valóban nem fér bele az, hogy egy ügynökségnek fizessenek, hiszen azt nem lehet "csak úgy" ütni.

Jó lenne ezen fordítani egyet, és az elvégzendő munkára keresni megoldást, nem újabb alkalmazottat felvenni. Éppen ezért egy olyan akciót hirdetek meg a blogomon, hogy akik nálunk jelentkeznek, hogy a cégük internetes jelenlétével kapcsolatos online marketing feladatokat lássuk el, és kötünk egy legalább három hónapos szerződést, azoknak egyéb plusz díj nélkül elvégezzük a stratégiai tervezést is, aminek része a cég eddigi online marketing tevékenységének az átvilágítása is.

Akit érdekel a lehetőség, az készüljön föl az alábbiakra:

  • meg fogjuk kérdezni, mi is az üzleti céljuk
  • meg fogjuk kérdezni, mit várnak pontosan tőlünk
  • meg fogjuk kérdezni, mennyi pénzt szánnak minderre
  • el fogunk kérni a munkáért annyi pénzt, mint amennyi nettót kifizetne egy alkalmazottnak ugyanezért.

Érdekes lehet? Az info@onlinemarketing.hu címen várjuk az érdeklődőket!

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr548519844

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vajda Gábor (Gabor_V) · http://www.linkedin.com/in/gaborvajda1984 2016.03.25. 21:34:11

Múltkor LinkedInen olvastam egy vicces paródiát:

"Dinamikusan fejlődő cégünk fiatal munkaerőt keres, min. 30 év munkatapasztalattal"


süti beállítások módosítása