Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (9) ebusiness (107) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (112) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (434) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

7 tipp: a stílus és a Facebook

Címkék: szövegírás facebook

2017.04.13. csütörtök 11:30 Konrad

yoga-657045_640.jpg

Több, mint öt millió hazai felhasználója van a Facebooknak. Mára ez lett az az agora, ahol a polgárok megosztják egymással a gondolataikat. Persze ez a szépen hangzó mondat a valóságban néha egészen szélsőséges dolgokat eredményez.

Mindennaposak az indulatos bejegyzések, kommentek, vélemények. Az emberek egymást, cégeket, pártokat szidnak, néha udvariasan, máskor fröcsögve, magukból kikelve. Azt, hogy ennek mi az oka, és jó-e vagy sem, nem szeretném most boncolgatni. De ennek a szélsőséges stíluskavalkádnak van egy olyan következménye is, ami már marketing kérdés.

Ha valaki ilyen "beszélgetéshez" van szokva, akkor így fog megnyilvánulni minden felületen. Ez akkor is így van, amikor a cégünk Facebook oldalán mond véleményt vagy kommentezik. Olyan stílusban, mint amit megszokott.

A nagyobb gond az, ha mi is hozzászokunk ehhez, és ugyanilyen stílusban válaszolunk. De a gond az, hogy a válaszunk már nem csak a sajátunk, hanem az általunk képviselt cégé. Ha mi vagyunk a tulajdonosa a cégnek, akkor persze valahol ez kevésbé baj, de ha nem is vagyunk tulajdonosok... Nem fognak nekünk örülni.

Az igazi probléma pedig az, amikor elkezdenek egy céges Facebook oldalon vitatkozni, olyan stílusban, ami finoman szólva nem udvarias. Mert ez már tökéletesen ijesztő. Sajnos mostanában egyre többször látok ilyet, és az ilyen viták kontraproduktívakká válnak: nem segítenek, hanem rontják az adott cég megítélését. És ezzel az a rengeteg munka, amit a cégépítésre költöttünk, elértéktelenedik.

Éppen ezért pontokba szedtem néhány javaslatot azoknak, akik Facebook oldalt üzemeltetnek:

1. Ne vitatkozz! Ha úgy érzed, sértő a beírt vélemény, akkor töröld vagy rejtsd el, de ne vedd fel a kesztyűt.

2. Ha kérdeznek, válaszolj, de minél semlegesebb módon. Sértő kérdésre is higgadt választ kell adni.

3. Ha sértegetnek, támadnak, bátran törölj és tiltsd ki, aki teszi. Ez a te játszótered, nem az övé.

4. Ha direkt szélsőségesebb stílusban írsz, ne csodálkozz, ha olyanban kapsz választ is - viseld el.

5. Ha valódi hibára mutatnak rá, akkor köszönd meg és javítsd ki. Ha a beírónak igaza volt, de sértő volt a stílusa, akkor is maradj udvarias!

6. Nem kell elviselned a sértő szövegeket. Megkérheted a követőidet, hogy ne viselkedjenek így - de ezt is udvariasan tedd.

7. A Facebook oldalon választott stílussal fogják a cégedet azonosítani. És ez nemcsak a bejegyzésekre, hanem a kommentekre és üzenetekre adott válaszoknál is így van!

Tartsd be a fentieket, és jobban alszol, nem fogsz annyit idegeskedni. Hülyék mindenhol vannak, nem kell felülni a provokációjuknak. Hidd el, jobb lesz neked is és a cégednek is.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr3112423741

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása