Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Kinek hiszel?

Címkék: közösségi média

2022.12.19. hétfő 12:10 Konrad

yes-gffa1e005b_640.jpg

Sok éve tanítottam oroszokat közösségi média marketingre. Az orosz piac sok dologban különbözött már akkor is a magyartól, és azóta még nagyobbak az eltérések, például a Facebook helye, szerepe nagyon más arrafelé. De én azt gondoltam, a problémák hasonlóak, ezért beszéltem nekik például arról, hogy hogyan kell válságkezelést csinálni, probléma esetén mik a szükséges és helyes lépések.

És akkor kaptam egy olyan kérdést, amire azóta se tudok olyan választ adni, ami számomra kellően kielégítő lenne...

A kérdés így hangzott: Mit tegyünk akkor, ha a konkurencia okozza a válsághelyzetet azzal, hogy lejárat bennünket?

Elsőre nem értettem, mi a háttér, és akkor a következő példát hozták. Van egy élelmiszer üzleted, ahol ugye fontos a tisztaság. Nos, a konkurencia odavisz egy döglött patkányt, szépen elhelyezi a friss élelmiszereknél, majd lefotózza úgy, hogy a bolt beazonosítható, és közzéteszi a közösségi médiában (persze nem a saját neve alatt).

Számos válaszom van erre, de ahogy általában igaz: az emberi gonoszság ellen a legnehezebb védekezni. Ahogy az oroszok terrorbombázása sem egy humánus lépés (és maga a háború sem az), úgy egy ilyen lépés is kegyetlen és aljas. De megtörténik.

Ez a kis történet jutott eszembe arról a képről, ami pár napja több helyen is feltűnt a közösségi médiában:

egeramarson.jpg

Igen, ez egy egér egy zsömlén, és még a bolt is viszonylag könnyen azonosítható. De hogy igaz-e? Igen, ez egy fotó, de csak ennyit tudunk róla. Semmit arról, mikor készült, hol készült, hogyan készült... És így tovább.

Kell ellene védekezni? Kell erről egyáltalán beszélni? Mi történjen most?

Azt hiszem, ezek olyan kérdések, amikre nem baj, ha előre felkészülünk. Hiszen ez nemcsak kommunikációs kérdés, sőt, elsősorban nem kommunikációs kérdés. Ennek vannak közegészségügyi részei is, de a hitelesség kérdése is felmerül - és az is, hogy vajon ez kinek a hibája, hogy kerülhetett oda egy egér.

Hiszünk a posztolónak? Hiszünk esetleg a boltnak, ha tagadná? Vagy annak, hogy ilyen többé nem fog előfordulni? A kereskedelemben a hitelesség nagyon fontos kérdés. Sokkal fontosabb, mint az ár vagy éppen az elérhetőség. Ha nincs hitelesség, akkor nem lesz forgalom, ha nincs hitelesség, akkor igazából be is lehet zárni.

Mit tegyünk hát akkor, ha ilyen helyzetbe kerülünk? Valójában semmi mást, mint amit válságkezeléskor is kell: ami tény, azt ne tagadjuk, ami hiba, azt javítsuk, és legyünk transzparensek. Hozzunk olyan intézkedéseket, hogy ez többet ne forduljon elő, és mindezt olyan módon, amit el is fognak hinni.

Ha pedig kiderül, hogy ez az eset nem véletlen és nem gondatlanság, hanem valakinek az aljas húzása, akkor éljünk jogi eszközökkel is, és erről is számoljunk be. Mert a bizalmat nagyon gyorsan vissza kell szereznünk.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr9318005386

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása