Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Még számok: az 50 legnagyobb költő (world wide)

2005.12.14. szerda 00:19 Konrad

Top 50 Internet Advertisers by Media Value,
October 2005
Position Advertiser Media Value ($ 000) Sector
1 Vonage 16,711 Tech
2 Overstock.com 11,599 Ret
3 Classmates.com 10,410 Misc
4 Netflix.com 9,526 Ent
5 Circuit City 7,486 Ret
6 RealArcade Games 6,814 M/E
7 Ameritrade Brokerage 6,582 Fin
8 Scottrade Stock Brokerage 5,717 Fin
9 Monster.com 5,571 Class
10 Dell VAR Computers Products Direct 5,406 Tech
11 Amazon.com 5,390 H/F
12 E*Trade Financial 5,316 Fin
13 Superpages.com 5,080 Misc
14 LowerMyBills.com 4,602 Fin
15 Capital One 4,196 Fin
16 eBay.com 3,897 Ret
17 Lendingtree.com 3,654 Fin
18 ESPN Store 3,605 Ret
19 AOL Travel 3,603 T/H
20 Nextag Services 3,254 Misc
21 DREAMWORKS: Wallace & Gromit Movie 3,192 M/E
22 Freecreditreport.com 3,095 Fin
23 Intelius Online 3,059 Misc
24 ShareBuilder.com 3,008 Fin
25 Dell Dimension & Inspiron Computers Direct 2,943 Tech
26 eDiets.com & Mediterranean Diet 2,926 H/F
27 Love@AOL 2,848 Date
28 PlanetOut.com 2,837 M/H
29 eDiets.com 2,831 H/F
30 Comstock 2,781 Misc
31 Red Lobster 2,681 T/H
32 AOL.com 2,648 Tech
33 Verizon ISP 2,625 Tech
34 FORD Explorer Trucks 2,619 Ret
35 Wal-Mart 2,604 Ret
36 NET-TEMPS 2,569 Class
37 Tickle By Emode Online 2,515 Date
38 Candlewood Suites Hotels 2,495 T/H
39 Expedia.com 2,477 T/H
40 Bank of America 2,463 Fin
41 University of Phoenix Online 2,435 Edu
42 Forex Capital Management 2,346 Fin
43 CareerBuilder 2,261 Class
44 Coolsavings.com 2,255 Fin
45 Shermanstravel.com 2,252 T/H
46 Network For Good 2,204 Misc
47 Fidelity Investments 2,159 Fin
48 Devry University 2,142 Edu
49 HGTV 2,119 M/E
50 Target.com 2,070 Ret
  GRAND TOTAL $205,877  
Sectors: Auto - Automotive; Class - Classifieds; CPG - Consumer Package Goods; Date - Online Dating; Edu - Education; Fin - Financial Services; H/F - Health & Fitness; M/E - Media & Entertainment; Misc - Miscellaneous; Ret - Retail; Tech - Technology; T/H - Travel/Hospitality        
TNS Media Intelligence logo
Top 50 Internet Advertisers In September, 2005

Methodology: Chart represents the value of display advertising in both standard and non-standard ad formats. Media expenditure estimates do not always take into account special considerations including publisher discounts, barter agreements, co-sponsorship, affiliate relationships, etc.

Forrás: http://www.clickz.com/stats/sectors/advertising/article.php/3570361

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr693379

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása