Azokat a bannereket nevezem interaktívnak, amelyekben nemcsak kattintani lehet meg nézni a hirdetést, hanem valami mást is lehet velük kezdeni. Például beleírhatok adatokat, amikből majd okosan kiszámít valamit a banner, vagy elkezdhetek egy regisztrációt. Sőt, olyan is készült nem…
Másfél. Millió. !
2005.10.06. csütörtök 22:59 Konrad
Volna itt egy adat, kéremszépen. Ne menjünk el mellette szó nélkül. Október 4-én lépte át első ízben a másfélmilliót az internet magyar szegletét egy napon böngészők száma. Ez már egy elég szép, kézzelfogható adat. És mutat valamit a hazai internet egyre nagyobb…
Szólj hozzá!
Blog üzlet
2005.10.06. csütörtök 18:49 Konrad
Ilyen az élet, tegnap írtam a reklámblogról, ma pedig ebbe a hírbe futottam bele: Az America Online stratégái a blogok jelentőségének növekedését látják, amely végső soron egyre komolyabb üzleti lehetőségekkel kecsegtet majd. A piaci jelenlétet erősítendő a vállalat…
1 komment
Reklámblog?
2005.10.05. szerda 15:29 Konrad
Jó-e az nekünk, ha vannak reklámblogok (mint ez is)? Aminek titkolt vagy nem titkolt célja egy kampány vagy egy termék, cég, szolgáltatás támogatása? Az e-média blog kommentjei között is felmerült ez a kérdés, pollner így fogalmazott: Egy blognak szüksége van néhány hónapra,…
Szólj hozzá!
Ez itt az (ön)reklám helye
2005.10.05. szerda 15:05 Konrad
Engedtessék meg egy kis önreklám: elindítottuk ügynökségi weboldalunkat a http://ugynokseg.onlinemarketing.hu címen. Sőt, még egy kis reklám: elindult egy írói blog, Stanley Steel keze nyomán. Ő elsősorban paródiakönyveket ír a fiatalabb (és azért az idősebb) korosztály…
Szólj hozzá!
Titkolni vagy mutatni?
2005.10.03. hétfő 22:51 Konrad
Vajon milyen bannerrel érünk célt? Mire fog kattintani a felhasználó? Mi az, ami tetszik neki? Ezek a kérdések minden kampánynál felmerülnek, és vannak tapasztalati morzsák, amik segíthetnek. Persze nagyon sok múlik azon, mit is hirdetünk, és azon is, mi is a pontos célunk. Ha a…
Utolsó kommentek