Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Interaktív bannerek

2005.10.07. péntek 13:33 Konrad

Azokat a bannereket nevezem interaktívnak, amelyekben nemcsak kattintani lehet meg nézni a hirdetést, hanem valami mást is lehet velük kezdeni. Például beleírhatok adatokat, amikből majd okosan kiszámít valamit a banner, vagy elkezdhetek egy regisztrációt. Sőt, olyan is készült nem…

A bejegyzés folytatása »

Szólj hozzá!

Másfél. Millió. !

2005.10.06. csütörtök 22:59 Konrad

Volna itt egy adat, kéremszépen. Ne menjünk el mellette szó nélkül. Október 4-én lépte át első ízben a másfélmilliót az internet magyar szegletét egy napon böngészők száma. Ez már egy elég szép, kézzelfogható adat. És mutat valamit a hazai internet egyre nagyobb…

A bejegyzés folytatása »

Szólj hozzá!

Blog üzlet

2005.10.06. csütörtök 18:49 Konrad

Ilyen az élet, tegnap írtam a reklámblogról, ma pedig ebbe a hírbe futottam bele: Az America Online stratégái a blogok jelentőségének növekedését látják, amely végső soron egyre komolyabb üzleti lehetőségekkel kecsegtet majd. A piaci jelenlétet erősítendő a vállalat…

A bejegyzés folytatása »

1 komment

Reklámblog?

2005.10.05. szerda 15:29 Konrad

Jó-e az nekünk, ha vannak reklámblogok (mint ez is)? Aminek titkolt vagy nem titkolt célja egy kampány vagy egy termék, cég, szolgáltatás támogatása? Az e-média blog kommentjei között is felmerült ez a kérdés, pollner így fogalmazott: Egy blognak szüksége van néhány hónapra,…

A bejegyzés folytatása »

Szólj hozzá!

Ez itt az (ön)reklám helye

2005.10.05. szerda 15:05 Konrad

Engedtessék meg egy kis önreklám: elindítottuk ügynökségi weboldalunkat a http://ugynokseg.onlinemarketing.hu címen. Sőt, még egy kis reklám: elindult egy írói blog, Stanley Steel keze nyomán. Ő elsősorban paródiakönyveket ír a fiatalabb (és azért az idősebb) korosztály…

A bejegyzés folytatása »

Szólj hozzá!

Titkolni vagy mutatni?

2005.10.03. hétfő 22:51 Konrad

Vajon milyen bannerrel érünk célt? Mire fog kattintani a felhasználó? Mi az, ami tetszik neki? Ezek a kérdések minden kampánynál felmerülnek, és vannak tapasztalati morzsák, amik segíthetnek. Persze nagyon sok múlik azon, mit is hirdetünk, és azon is, mi is a pontos célunk. Ha a…

A bejegyzés folytatása »

Szólj hozzá!



süti beállítások módosítása