Azokat a bannereket nevezem interaktívnak, amelyekben nemcsak kattintani lehet meg nézni a hirdetést, hanem valami mást is lehet velük kezdeni. Például beleírhatok adatokat, amikből majd okosan kiszámít valamit a banner, vagy elkezdhetek egy regisztrációt. Sőt, olyan is készült nem kevés, ahol maga a banner egy (flash) játék. Én is írtam már ilyen bannerről korábban, ott az információhoz kaparós sorsjegyként lehetett hozzájutni.
Most is fut egy ilyen interaktív banner, nem is kicsike: 160x600 pixeles felhőkarcolóként a TotalCar jobb oldalán ott figyel az Autocity.hu hirdetése. A banner egy rövid intro után lesz interaktív, és hitelre történő autóvásárlásban segít. Sajnos nem törleszti helyettünk a részleteket, de ha megadjuk mennyi kápénk van és mennyi pénzt tudunk/akarunk havonta kiizzadni, akkor már csak a futamidőt kell beállítani és kattintásra - az Autocity.hu oldalán - kilistázza az ilyen feltételekkel megvásárolható autókat.
Ügyes megoldás, nincs is túlbeszélve, és lehet vele játszogatni, pl. eljátszani a gondolattal, mennyiért tudnám lecserélni a járművemet...
Az ilyen interaktív megoldások azért jók, mert akcióra késztetik az olvasókat. Hiszen ha csak annyit látnánk, hogy "autók részletre", nem biztos, hogy kattintunk. De az ilyen kis bizgeréket szívesen csavargatjuk (mégha csak egérrel is), aztán meg csak megnézzük az eredményt. Az interaktív bannereket tehát ott érdemes használni, ahová a tartalom miatt mennek az olvasók, ahonnan el kell csalogatni - ha csak kis időre is -, hogy megnézzék az ajánlatunkat. És még egy fontos dolog: úgy használjuk, hogy legyen valós tartalom is mögötte, mert ellenkező esetben rossz, negatív hatást fogunk elérni!
Utolsó kommentek