Mégis a méret a lényeg? A Yahoo a napokban rövidítette le a hirdetések hosszát, ezzel is követve a Google AdWords kvázi-szabványát. Közben a Google tovább teszteli a négy soros hirdetést...
Akkor most mégis a méret a lényeg?
Mégis a méret a lényeg? A Yahoo a napokban rövidítette le a hirdetések hosszát, ezzel is követve a Google AdWords kvázi-szabványát. Közben a Google tovább teszteli a négy soros hirdetést...
Akkor most mégis a méret a lényeg?
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Kommentezéshez lépj be, vagy regisztrálj! ‐ Belépés Facebookkal
Utolsó kommentek