Újabb elemezést tett közzé az NRC Piackutató és a TNS Hungary a 2005 végén készült VMR kutatásukból.
A téma most a vásárlási szokások, részben az internetes vásárlás, részben az interneten keresztül történő információgyűjtés.
A legérdekesebb mégis az, hogy az internetezők hogyan viszonyulnak a márkákhoz: mennyire vagyunk márkahűek. Az egyértelműen látszik, hogy a határvonal nemek szerinti: a nők teljesen máshogy állnak hozzá, mint a férfiak. Ez az eredmény gondolom nem meglepő, de azért az igenis érdekes, hogy ezt az eredményt a kor szerinti felbontás tovább árnyalja. A kutatás foglalkozik még azzal is, hogy mennyire szeretjük a leértékeléseket és melyik csoport mennyire impulzusvásárló.
Érdekesek ezek az eredmények, akár online boltot csinálunk, akár csak arra vagyunk kiváncsiak, érdemes-e a neten hirdetni a termékünket.
Az összefoglaló írást a pontos számokkal, eredményekkel itt olvashatjuk el.
Utolsó kommentek