Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Ajánló: kereső és kapcsolati háló - új szereplők

Címkék: kereső közösség ajánló

2006.04.12. szerda 22:35 Konrad

Mintegy Indexes tallózó, két Indexes cikket ajánlok. Jobban és részletesebben nem lehet megírni egy-egy ajánlót...

Itt a PolyMeta kereső! A cikk >>>

Bár a Google egy adott keresőszóra akár sokmillió találatot is kidob, a felhasználó számára ennek jelentős része "vaktalálat". A PolyMeta bár kevesebb, de - megalkotói reményei szerint - relevánsabb találatot kínál az olvasónak, ráadásul a Morphologicnak köszönhetően a magyar nyelv sajátosságaira is tekintettel van.

myWIP: az iwiw kihívója. A cikk >>>

A myVIP funkcióiban szinte teljesen megfelel az iWiW-ből ismert alapszolgáltatásoknak: saját profiloldal, ismerősök meghívása, belső levelezés, képfeltöltés, keresés. Extraként pedig egy chatszobát találtunk. A szájt dizájnja jóval harsányabb, mint a nagy magyar elődé. Ezzel együtt valahogy az elrendezés, a menüpontok összképe letisztultabb hatást mutat: könnyebben igazodunk el az oldalon.

 

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr548559

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dezo · http://devai.hu/firka 2006.04.13. 07:05:10

Na ilyenkor szoktam megnézni a cikk körül, hogy ott van-e valahol eldugva a (x) jel. Mármint, hogy fizetett-e érte az "ajánlott", vagy nem.
És ezért tartanám nagyon fontosnak ezt a jelet MINDIG MINDENÜTT használni, hogy megmaradhasson a hitele a közlőnek.

dezo

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2006.04.13. 08:33:51

Az Indexen nincs a klasszikus értelembe vett PR ésvagy (x)-es cikk. Azaz nincs a cikkfolyamba eldugva fizetett hír vagy cikk. Ráadásul elég korlátozott az átjárás az újságírók és a sales között. Az Indexen a PR cikkek a címlapon, a hírfolyam alatt, külön kiemelve szerepelnek.
Másrészt az Index főleg szokásbeli okokból egy IT területen erős portál, így ezek a hírek nkik valóban hírek, amiket meg kell írni.

ern0 · http://linkbroker.hu/ 2006.04.14. 09:36:24

Dezo, ha megjelenik egy új autó, és a Totalcar ír róla - ráadásul teszem azt pozitívan -, akkor az már PR-cikk?

Nem is szólva mondjuk egy pdamania.hu típusú tartalomról, ami másból sem áll, mint pda- és mobiltelefongyártó cégek bejelentéseinek átvételéből, viszonylag enyhe "hozzáadott" infóval.

Csúnya kapitalizmus, fúj!

AgentVic 2006.04.22. 02:59:27

A Polymeta nem kevés indulatot váltott ki itt is: keresomarketing.blogter.hu/?post_id=37718

Különösen ajánlom notepad és Ákos vitáját. (: Nekem pedig már az is elég lenne, ha az Indexes újságíró megmagyarázná, a Polymeta hogyan kereshet a mélyweben, amikor semelyik felhasznált kereső elvben nem keres ott. (:

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2006.04.22. 19:38:40

Köszi, lehet, kicsit meg kéne kapargatni ezt a témát...

jendre · http://www.polymeta.hu 2006.05.29. 23:33:50

AgentVic-nek teljesen igaza van, bár a PolyMeta tud keresni a mélyweben is az www.polymet.hu-n eérhető példakereső nem tartalmaz olyan forrásokat, amelyik a mélyweben keresne. Rövidesen lesz...


süti beállítások módosítása