Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (11) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (436) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (5) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Az reklámok 'es reklámhelyek beégésirűl

Címkék: google onlinemarketing ajánló

2006.05.30. kedd 14:32 Konrad

Ugye milyen unalmas, amikor egy reklámot már századszorra látunk a tévében? Fel se fogjuk, mi az, csak pörög előttünk. A neten még rosszabb a helyzet: itt nemcsak a reklámok, de maguk a reklámhelyek válnak unalmassa. Tanult barátom azt szokta mondani, tudom, hogy van ott valami, de az egér már keresi is a továbbkattintást (vélemény az interstitialról).

És valóban, a bannerek elvonulnak a (látás)perifériára, mindig ott vannak, ott ni, fent, lent, jobbra (balra ritkábban), meg két bekezdés között.

Mit lehet csinálni ez ellen? Az egyik lehetőség a pop up és a layer, amit felrakunk a tartalom fölé. Utálatos, de működik. A másik megoldás pedig az, hogy ide-oda pakolgatjuk a reklámhelyet, minden letöltéskor máshol lesz. Erre van most megoldás azoknak, akik az AdSense-t építették be az oldalukra:

Megjelent egy új WordPress kiegészítés, melynek segítségével minden egyes oldalletöltésnél a post-okon belül máshol fog megjelenni az Adsense hirdetés.

Bővebben a Keresőmarketing a gyakorlatban blogon.

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr329961

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2006.05.30. 15:32:04

Nem szeretnék arról vitát folytatni, kellenk-e a reklámok, meg hogy mennyire jó / nem jó az a fajta reklámdömping, ami a fogyasztói társadalmak sajátja. Ha szereted a scifit és érdekel a téma, olvasd el a Vénusz üzlet és a Reklámháború című könyveket, abban egy reklám által irányított világ van leírva - érdekes.
A lényeg: működnek azok a reklámok, amiket a fogyasztók arcába nyomnak. Sokkal kisebb az elfordulás, mint a meggyőzés. Az egyéb technikák (amiket írsz) is jók, és használják is azokat, de csak azok a fajták kevesek. Sőt, ha csak olyanok lennének, akkor meg azt utálnád, hidd el. Most éppen a kontraszt miatt szereted, és mert neked szólnak (olyanoknak, akik a hagyományosabb megjelenést egyébként elutasítanák).
Egyébként a reklám nem lehet maga a tartalom, csak akkor, mert nem objektív (szükségszerűen).

xy · http://f451.anyag.info/novellak/bradbury/kaleidoszkop.zip 2006.05.31. 07:28:37

ha mar scifi, akkor olvassatok el a fent megadott URL-ben belinkelt novellak kozul a 10-s szamut :)
Bradbury: Gyilkos

Oda fogunk jutni,ha mar a wcbol is reklam fog rank ozonleni. :)

Dori · http://www.webreklam.hu 2006.05.31. 12:11:00

A reklámok 'beégéséről' inkább a reklám 'kiégése' jut eszembe. Vajon miért van az, hogy bizonyos hirdetők 1 db kreatívval akarnak hónapos kampányokat futtatni?

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2006.05.31. 17:49:58

Szia Dori, ötlet és pénzhiány, gondolom...

Dori · http://http:www.webreklam.hu 2006.05.31. 21:21:57

Vagy tájékozatlanság..


süti beállítások módosítása