Ugye milyen unalmas, amikor egy reklámot már századszorra látunk a tévében? Fel se fogjuk, mi az, csak pörög előttünk. A neten még rosszabb a helyzet: itt nemcsak a reklámok, de maguk a reklámhelyek válnak unalmassa. Tanult barátom azt szokta mondani, tudom, hogy van ott valami, de az egér már keresi is a továbbkattintást (vélemény az interstitialról).
És valóban, a bannerek elvonulnak a (látás)perifériára, mindig ott vannak, ott ni, fent, lent, jobbra (balra ritkábban), meg két bekezdés között.
Mit lehet csinálni ez ellen? Az egyik lehetőség a pop up és a layer, amit felrakunk a tartalom fölé. Utálatos, de működik. A másik megoldás pedig az, hogy ide-oda pakolgatjuk a reklámhelyet, minden letöltéskor máshol lesz. Erre van most megoldás azoknak, akik az AdSense-t építették be az oldalukra:
Megjelent egy új WordPress kiegészítés, melynek segítségével minden egyes oldalletöltésnél a post-okon belül máshol fog megjelenni az Adsense hirdetés.
Bővebben a Keresőmarketing a gyakorlatban blogon.
Utolsó kommentek