Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Mesterséges Geci: Szerintem nem lenne szabad teret adni az AI által készített tartalmaknak. Mostanában fedeztem fel ... (2024.07.05. 07:34) Mesterséges intelligencia, mesterséges tartalmak - podcast
  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (597) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (234) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (11) ebusiness (109) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (213) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (120) hiba (113) hírek (37) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (63) keresőmarketing (234) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (141) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) MarketingMozzarella (7) Marketing és környezetvédelem (6) Marketing Mozzarella (9) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (7) minicrm (7) mobil (35) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (43) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1369) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) podcast (9) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (10) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) suu (3) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (85) tartalommarketing (6) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (438) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (5) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Barátikör.com infók

Címkék: blog ajánló blogmarketing business blog baratikor.com

2006.06.08. csütörtök 01:09 Konrad

Korábban írtam a három hazai ismerőskereső szolgáltatás reklámozási szokásairól. Abban az írásban kicsit kevés szó eset a nálunk harmadik helyen álló Baratikor.com oldalról. Azért írom, hogy nálunk harmadik, mert azért itt is van 630 ezret meghaladó tagság, de ezek nagy része nem magyar.

A friss hír velük kapcsolatban, hogy szerdán elindítottak egy olyan blogot, amin keresztül a felhasználókkal tudnak kommunikálni. A blog jelenleg a felhasználók számára az Üzenetek oldal bal szélén érhető el, de elvileg kívülről is látszik ezen a címen.

Az előző bejegyzésemben kicsit kevés szó esett a hirdetéspolitikájukról, de azóta kiokosodtam (néhány leválváltást követően).

Talán a legfontosabb: a Baratikor.com sem lesz reklámmentes élvezet (miért is lenne). Viszont a hirdetési politikájuk nagyon visszafogott, úgy is mondhatnám, konzervatív. Engem kicsit a régi wiw hirdetési politikájára emlékeztet. A hirdetési modelljük lényege a kevés, nem zavaró méretű, ámde cserébe drága megjelenések használata.

Azzal, hogy kevés hirdetés jelenik meg, és azoknak a mérete sem lesz sokkal nagyobb, mint "a profilkép kétszerese", sokkal nagyobb hatékonyság várható el. Ez indokolja a magasabb árat is.

Az ilyen formán megjelenő néhány banner hirdetés mellett közös akciókat és szponzorációkat szeretnének megvalósítani, lehetőleg olyanokat, "amelyek az ügyfeleinknek érdekesek, relevánsak lehetnek".

Az oldal egyébként letisztult, a funkciók gyorsan elérhetőek, fényképalbumokat hozhatunk létre, blogolhatunk a rendszerben... és még fognak jönni új érdekességek is. Remélem, ezek közül az egyik első a blog rss elérhetősége lesz, mert az most nincs.

Érdekes próbálkozás ez a kevés, de drága hirdetés. Úgy tűnik, külföldön ez bevált. Nagyon kiváncsi leszek, nálunk ez mennyire működhet, bár van arra példa, hogy egy-egy portál felülárazza magát, és így is szép forgalmat csinál. Bár összességében úgyis egy-két próbakampány után derülhet ki, valójában mennyit is ér egy itteni hirdetés.

Mert azt már tudom, hogy az iwiw-en az állandóan futó bannereknek elég alacsony az átkattintási aránya... Bár ha van valakinek ellenpéldája, ne kíméljen!

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr7410226

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ggggg 2006.06.08. 02:12:07

Mennyit jelent az alacsony átkattintási arány? Tud valaki adatokat, hogy az indexen, origon stb. mennyi az átlag CTR? Persze tudom, hogy ez nagyban függ a banner minőségétől és még egy csomó mástól is, de érdekelni mi számít jónak és rossznak. Nekem a google-n sikerült 3,5% pár nap optimalizálás után. Más helyeken 0,25-0,4% nagyon jó esetben 0,8-1,1%.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2006.06.08. 14:00:35

Szia,

én a 0,0x alakúakat már alacsonynak gondolom, főleg ha az x kisebb, mint 5...

dfs 2006.06.14. 06:09:09

már 1% alatt is nagyon alacsony...

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2006.06.14. 09:10:37

dfs, attól függ, hol fut, mi a kampány célja, és milyen a kreatív. Létezik olyan banner is, ami nem kattintható, mégis van értelme a kampánynak.


süti beállítások módosítása