Négy írás az elmúlt napokból, ami szerintem mindenképpen figyelmet érdemel.
Elsőként a Damjanovich Nebojsa oldalán megjelent nagyon érdekes írásra hívnám fel a figyelmet. Az e-mail marketingről, ezen belül is elsősorban a hírlevél használatáról olvashatunk tippeket.
Az e-mail hírlevél tartalmának menedzselése épp annyira fontos, mint maga a website tartalmi menedzselése. Az e-mail hírlevél bizonyítottan hatékony módszer, mint ahogy hatékony egy hozzáértő szakember kezében a csavarkulcs, de ha nem a céljának megfelelően használják csak felesleges nyűg, gond, esetenként komolyabb probléma forrásává válhat.
A cikket Répási Nikoletta írta.
A következő mindjárt két írás, mindkettő a KKV Online-marketing Blog-on jelent meg, és témájuk ugyanaz: a Google AdWords hirdetési rendszere.
Az első írás egy nagyon jó leírás magáról a rendszerrel: hogyan működik, hogyan hirdetünk benne. Elsősorban azoknak ajánlom, akik még csak most akarnak megismerkedni a Google AdWords-el, számukra mondhat újdonságot az írás.
A rendszer lényege, hogy megadott kulcsszavakra, általunk meghatározott áron tudunk hirdetni. Akik a "papucs" szóra hirdetnek, azok megadták, hogy a papucs szó keresésénél jelenjen meg a hirdetésük, és megmondták azt is, hogy mennyit akarnak maximum fizetni egy olyan látogatóért, aki a hirdetésre kattint. (A pay-per-click hirdetés előnye éppen az, hogy nem fizetünk a megjelenésért, csak azért, amikor valaki rákattint a linkünkre.)
A második írás egy gyakorlati tanács (példával illusztrálva) az AdWords használatához: mire jó a negatív szűrés kulcsszóra.
Az AdWords lehetőséget ad arra, hogy bizonyos kulcsszavakat kizárjunk a hirdetések köréből. Beállítottuk, hogy pl. a honlap készítés kulcsszavakra irányított hirdetések ne jelenjenek meg, ha az ingyen, ingyenes vagy ingyenesen szó is szerepel a keresésben.
Végül egy kevésbé marketinges, inkább érdekes ötlet: hogyan lehet trackback-elni azokat a cikkeket, ahol ilyen szolgáltatás nem érhető el.
Tompika és én kifejlesztettük a trackbacker-t, melynek segítségével bármelyik oldalhoz hozzáadhatjuk megjegyzéseinket, véleményünket, és ezeket egy adatbázisban tároljuk.
Gondolom majd az idő mutatja meg, mennyire lesz népszerű és hasznos a szolgáltatás, de mint ötlet, mindenképpen megfontolandó.
Utolsó kommentek