Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Bulvárcím reklámcikkben?

Címkék: szövegírás

2006.06.22. csütörtök 10:45 Konrad

Az Index.hu nagyon helyesen külön helyet biztosít a fizetett (PR) cikkeknek, és azonnal látszik, ez nem szerkesztőségi anyag. De azért ezeknek a cikkeknek van egy címük (esetleg alcímük) és egy rövid bevezetőjük is a címlapon, és valójában ezt olvasva döntjük el, belépünk-e az egész cikket megnézni.

És azért szoktak itt érdekes dolgok lenni. Most nem beszélnék arról, amikor a széles elérést biztosító címlapon láthatólag kis célcsoportnak készült írás jelenik meg, ennek ugyanis lehet az is az oka, hogy az ügyfél ragaszkodik az Indexes megjelenéshez, de az Index máshol ilyen helyet nem biztosít (pl. rovatokban).

De egy ilyen megjelenés drága (közel fél millió Ft naponta!), így fontos, hogy jól lássuk. Ezért aztán néha kicsit bulvárosra sikeredik ez a címlapi bevezető... Mint most is:

Cukorbetegség
Évente 2500 lábamputáció!
A cukorbetegség, illetve a magas vércukorszint idegkárosodáshoz vezethet. A magas vércukorszint miatt kialakuló idegkárosodás az egyik legfontosabb oka a láb amputációjának.

Maga a cím (Évente...) olyan szinten kiugrik, hogy szinte csak az dominál. A hangulata viszont olyan, mintha azt mondanánk a továbbiakban: most jegyezzen elő, jutányosan vágunk lábat!

Pedig a téma komoly és fontos erről tudni, beszélni. Kérdés, ilyen felütéssel kell-e ezt tenni. Van ugyanis egy olyan vélemény (irányzat?), hogy a reklámba negatív dolgot ne állítsunk. Mondok példát: felteheti a reklám a kérdést: Ugye nem akarja, hogy piszkos legyen a ruhája? vagy: Ugye azt akarja, hogy tiszta legyen a ruhája? Az elsőre a válasz: nem. A másodikra: igen. A folytatás pedig ennek megfelelő lesz. Egy nem-mel indítás után kialakul egy negatív hangulat, míg az igen pozitív hangulatot teremt.

A fenti példánál a cél az egészség megörzése. Ez a fajta ijesztgetősdi viszont sokakat riaszthat. Én nem használnám. Az ügyfélnek valami ilyet javasoltam volna (ha ragaszkodik a lábhoz és a bulvár hangvételhez):

Cukorbetegség
Lábra (is) vigyázni!
Szeretne cukorbetegként is sokáig járni? Tudta, hogy a magas vércukorszinttel járó idegkárosodás miatt évente 2500 lábamputációt végeznek? Vigyázzunk a lábára!

És még az is kérdés, kell-e a bulvár hangvétel.

Cukorbetegség
Kerülje el a nagyobb bajt!
Évente 2500 lábamputációt okoz a cukorbetegséggel járó idegbénulás. Pedig a baj megelőzhető lenne!

Melyik a jó megoldás? Döntse el mindenki maga.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr9410714

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gál Kristóf · http://www.primodesign.hu/blog 2006.06.22. 16:02:55

Erre a negatív vs pozitív hangulat dologra W. Gábor éppen az ellenkezőjét mondja egyik cikkében (és úgy érzem egész "munkásságában"). Szerinte Magyarországon (!) jobban bejön az a verzió, amikor a "nem fogyasztás"-sal járó veszteség mértékét hangsúlyozzuk (esetünkben ha nem vigyáz a cukorbetegségre, akkor esélyes az amputálás). Egy bizonyos veszteség lehetősége sokkal erősebb hatást fejt ki, mint egy ugyanakkora nyereség lehetőségének hatása!

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2006.06.22. 18:10:50

Tisztelem, becsülöm Gábor munkásságát, de nem ez az egyetlen dolog, amiben máshogy látom a marketinget.
Egyébként bizonyos esetekben igaza is lehet, nem vitatom.


süti beállítások módosítása