Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Ha az érdeklődő elégedetlen...

Címkék: hiba onlinemarketing kreatív email marketing

2006.07.04. kedd 21:06 Konrad

Szoktuk ajánlani az ügyfeleinknek, hogy készítsenek interaktív bannereket, mert hatékonyak. Már a bannerben lehessen például érdeklődni, mert így nagyobb kedvel adják meg az adatokat (kimarad egy kattintás, azonnal lehet töltögetni).

Aztán persze érdemes arra is figyelni, mit is kezdünk az adatokkal...

A minap egy ismerősöm kitöltött egy ilyen bannert - lakást szeretne venni, és ez pont arról szól. (A hirdető cég neve maradjon homályban, ez most nem a Tékozló Homár, nem állítunk pellengért így hirtelen.) Szépen beírta, hogy maxiumum 30 millió Ft-ot tud költeni. Volt ilyen rubrika (azaz mező). Meg is jött az e-mail visszaigazolás, ahogy kell.

Ajánlottak is egy lakást: Déli fekvésű, nagyteraszos lakás, 100 nm-en, 20 nm-es terasszal.

A leírásból és a levél többi részéből tudta, miről (melyik lakásról) van szó. Azt is tudta, mennyibe kerül: 46 millióba. Ráadásul az ajánlatot 3 napja kapta. Így aztán megörült, és írt egy levelet, hogy amennyiben valóban 3 nap alatt 16 millióval olcsóbb lett a lakás, akkor azt ő most megvenné. Ja, fontos: a levélben nem volt ár megadva. De ugye ő max. 30 milliós lakásra kért ajánlatot.

Persze a cég egy értékesítője visszahívta, hogy sajnos, ez a lakás nem lett olcsóbb, és valószínűleg a bannerbn megadott ár adatot nem veszi figyelembe a mail küldő alkalmazás.

Mit lehet erre mondani? Átverés. Igazi, vaskos, átverés. Szerintem.

Ezek után a barátom nem valószínű, hogy szívesen kerülne üzleti kapcsolatba ezzel a céggel. Minek? Ha egy hirdetésben már így áll hozzá az egészhez?

Tanulság? Van több is. Csak akkor csináljunk interaktív bannert, ha komolyan gondoljuk. Ha e-mailben megkeresünk egy potenciális ügyfelet, abba NE HAZUDJUNK, ne adjunk meg TÉVES INFORMÁCIÓKAT. Maradjunk hitelesek. Az kicsit talán lassabban hoz pénzt, de biztos többet, mint a mutyizás hozna.

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr1311123

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rabbit 2006.07.04. 21:17:09

"Kedves undefined... Boldog születésnapot kívánunk, lepd meg magad valami szép ruhával ebből az alkalomból" :D

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2006.07.04. 21:24:20

Rabbit, ezt ugye nem ti küldtétek ki? :-)
Mondjuk az ügynökségi oldalak színfoltja lehetne a "válogatás hibáinkból", kár, hogy üzletileg ez halálos lenne.

Rabbit 2006.07.04. 21:37:12

Természetesen velünk ilyesmi soha sem fordul elő ;D

templar · http://templar.freeblog.hu 2006.07.04. 22:04:06

Biztos hogy halálos? Itt van például ez az (igen komoly) kockázati tőkebefektető cég, aki direkt leírta, milyen üzleteket hagyott ki:
www.bvp.com/port/anti.asp

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2006.07.04. 22:08:33

A kockázati tőkebefektetőnek nem, de egy ügynökségnek igen. Az egy kicsit más piac...


süti beállítások módosítása