Van pár olyan információ az utóbbi napokból, amik külön bejegyzést nem érnek meg, de nem akarok szó nélkül elmenni mellettük.
Először is gratulálok az Iwiw-nek, hogy elsők között elnyerte a hazai Coolbrands díjat. Ez azért erősen felülírja az eddigi negatív közösségi visszhangokat, nem?
De mi van akkor, ha valaki mégis menekül, és a baráti köréből szeretne egy közösségi hálózatot szervezni? Arra is van már megoldás: a PeopleAggregator oldalán saját iwiw-ünk lehet. Bár az oldal nem túl barátságos, de az ötlet tetszik.
Ha pedig pénzt akarunk keresni blogolással - és tudunk angolul -, akkor feltétlenül keressük fel a PayPerPost oldalt. Igaz, egyesek szerint a léte önmagában veszélyezteti a blogolás műfaját, ahogy arról Pollner mester is ír, de valljuk be: nem ők találták fel ezt a műfajt, csak bemutatták: hol lehet meztelen a király.
És ha a fentiek miatt kiábrándulunk a blogokból (ne tegyük!), akkor jönnek újra a portálos hírek. Amiknek az élettartamáról most publikáltak egy érdekes kutatást, azzal a fősorral, amely szerint egy hír átlagosan 36 óráig él. Erről olvashatunk a Médiablogon és a BizBigyón is.
Utolsó kommentek