Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (11) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (436) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (5) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Címlap nap

Címkék: blog ajánló blogring

2006.09.06. szerda 00:27 Konrad

Jó érzékkel szeptember 5-én indult el élesben a Freeblog új címlapja is, ami a saját bevallásuk szerint erőssen béta. (Gondolom majd a javítások között ott lesz, hogy a félezer hibát kijavítják, html tag lesz az első sor a kódban és nem javascript, ki lesz töltve a title mező...)

Formailag nem érzem bétának, hiszen egy jól bevált, máshol működő felosztást használ. És ami a Blogtérnek bejött, miért ne legyen jó a Freeblognak? Hiszen nem lehet panaszunk, aki pár évig csak Mr. A. szubjektív linkajánlóiban bízhatott, az most igazi címlapot is láthat! A Freeblog címlapja ugyanazt a sémát követi tehát, mint a Blogtér: saját blogok, azok közül minél több, kiemelt 1+3+3 post, alatta témakörök. Igazából a gyakorlat mutatja meg, mennyire fogja tudni kiemelni a napi kínálatból a gyöngyöket az oldal.

Persze nincs külső blogokra hivatkozás, nincs kommentekre hivatkozás, és kicsit a bőség zavara ez az oldal: annyi minden volna még, amit szívesen kiraknának... Ez érthető is, hiszen a legnagyobb múltú hazai szolgáltató oldalán járunk, amelyik most a logójában is hirdeti: a legnagyobb hazai blogszolgáltató. Jelentsen ez bármit.

Most, hogy a három fontos szolgáltatónak mind van címlapja, érdemes lesz figyelni, kinél mi történik. Változnak-e a látogatottságok, erősödnek-e egyes blogok. Új helyzet van a hazai blogfronton, vége a kivárásnak, lassan mindenki előveszi a nagyágyúkat.

11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr9214333

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kozonithy · http://teazo.freeblog.hu 2006.09.06. 01:15:46

Mint aktív freeblogger, kíváncsian tapasztom az új címlapunkra a szemem. Egyelőre tényleg marha sokminden van kint és ezerrel a bőség zavarába ejt, amit találok. Talán lesz ez még így se a közeljövőben!

Bánóczy Zoltán · http://seo.blog.hu/ 2006.09.06. 09:26:40

"Új helyzet van a hazai blogfronton, vége a kivárásnak, lassan mindenki előveszi a nagyágyúkat."

Ágyúval verébre?

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2006.09.06. 11:15:40

HH: Azért az Alexa a hazai piacon iszonyúan torzít ám. Persze trendeket mutat.

Bánó: minden relatív.

Bártházi András · http://barthazi.hu 2006.09.06. 13:38:53

HH: Igazából én vagyok a legnagyobb hazai blogszolgáltató. 2.5 méter magas vagyok. ;) (Persze ez nem igaz) Konrád SZVSZ arra gondolt, hogy blogok/bloggerek számában a legnagyobb közösséget maga mögött tudó.

Egyébként én úgy gondolom, hogy hatalmas lehetőség van a hazai blogokban. Nézz körül: 50.000 feletti blog létezik, állítható, hogy ennyi ember odáig eljutott, hogy kipróbálja mi ez, így körülbelül tudja is. Ennek többszöröse lehet azok száma, akik folyamatosan olvasnak is blogokat. A minőségi, gyakran frissített blogok száma szerintem 1000 körüli, ezekből jó, ha húszat ismer az átlag. És a többi? A címlapok (hogy hazabeszéljek a miner.hu is) nagyon sokat segíthetnek abban, hogy a látogatók több, számukra érdekes blogot találjanak meg, anélkül, hogy órákat böngészgetne az ember.

Ha egyre több látogató, érdeklődő lesz, akkor pedig elég nagy lesz az a veréb. Ja, és kell egy-két botrány, és még nagyobb. ;)

Hogy igazam van-e, szerintem januárig kiderül.

HH · http://hirbehozo.blog.hu 2006.09.06. 13:43:58

Bocs, de aminet még az éveket is összekeveri, hát még a relevancia... Kár hogy csak egy URL-t lehet betenni a név mellé. Januárig még változhat.

Bánóczy Zoltán · http://seo.blog.hu/ 2006.09.06. 14:41:29

András,

A többi 980-at pedig nem ismeri az átlag, mert az a 980 olyan is.

Gauss-Boltzmann. Azért jövök ezeknél a témáknál eloszlási fogalmakkal, mert ekkora számosságú blogról már csak így érdemes általánosságban beszélni.

Tegyük a szívünkre a kezünket: elő ember nem olvas el naponta 10-nél több blogot. Ebből csak baromi egyenletes eloszlással következik az áhított dolog, azaz hogy a blogok olvasottsága, ismertsége minél kiegyenlítettebb legyen. Nem lesz az.

Mindemellett vessünk egy pilantást a szerkesztett vs. usergenerated tartalmak hirdezésvonzó-képességének viszonyára. Ebből azt a következtetést nem vonnám le, hogy nagy lehetőségek előtt állnak a 'hazai blogok'. :)

Persze lehet ezt megváltoztatni (hirdetésvonzó-képességet), de akkor is csak annak a 20-nak sikerülhet, aki valószínűleg nem csupán 'blogol', hanem színvonalas tartalmat szolgáltat - nem is akarom bántani a 'blog'-jelzővel őket.

Bártházi András · http://barthazi.hu 2006.09.06. 16:20:20

HH: Ha "aminet" az egy elgépelés, és a miner.hu-t értjük alatta, akkor rövidesen lesz ez még jobb is. Egy kis fejlesztés és egy teljes újraindexelés kell neki. Plusz nem annyiról szól ez az egész, amennyi most látszik belőle.

bano: Mit jelent az, hogy "olyan"? Kategorizáljunk egy kicsit: vannak a szakmai blogok, jelen blog egy jó példa erre. Marketinges/PR-osból van körülbelül 5+, amely elég gyakran frissül, és olvasható, jó tartalmak jelennek meg rajta. Vannak a bulvárnak bekagorizálható blogok, mint a comment, a csápgéza, ezekből is van azért mondjuk 5, melyek olvashatóak. Ott vannak a webfejesztéssel, webbel kapcsolatos blogok, melyekből szintén össze tudok szedni legalább 5-öt. Ezeken kívül azonban vannak még politikai, szolgáltatáshoz kapcsolódó, utazással kapcsolatos, kultúrális, gasztronómiai, zenész, személyes blogok. Vannak nagyközönség számára érdekesek (egy személyes is lehet érdekes, még akkor is, ha saját érzéseiről, eseményeiről ír valaki). Szerintem van itt anyag bőven, ha megnézed csak a blog.hu címlapot, a felső szekcióban egyedül 15 különféle blogra van link.

A hirdetésekről, üzleti lehetőségről: ha sikerül megismertetni az embereket azzal, hogy vannak érdekes blogok, amiket olvasni lehet, akkor a igenis lehet látogatottsága. Egy címlap oldalnak is, hiszen aggregátorként, kiemelőként működik, könnyíti az ember dolgát. Ha van ember tömeg, egy személyes blogot is sokan olvashatnak, és lehet rá reklámot szervezni. A blogszolgáltató segítségével, vagy a PayPal hazai megjelenésével lehet belőlük pénzt csinálni, több-kevesebb sikerrel. Maga a blog írója nem biztos, hogy meg fog tudni élni belőle (egy szakmai blogok íróin kívül - de egy személyes blognál nem is ez a cél), de egy címlap üzemeltető blog szolgáltató szerintem igen (más szolgáltatásból befolyó pénzekkel).

Bánóczy Zoltán · http://seo.blog.hu/ 2006.09.06. 21:12:26

Az 'olyan is'-t elsősorban minőségileg értettem.

A címlapbirtokos üzemeltetőkről. Hát igen, ők invesztálnak bele rendesen, felüknél kevesebbnek még be is jöhet. Ha mondjuk van itthon 3 (annyi van?), abból az egyik egyszer majd jól jár. Mindenki nem fog.

prospero 2006.09.06. 21:43:46

mi sem fogunk az újdonságokból kimaradni... hamarosan :-))


süti beállítások módosítása