Továbbra is az egri Reklámkonferencián vagyok, és figyelem az előadásokat. Arról tegnap nem is írtam, hogy az idei "kreatív ötlet" az volt, hogy a konferenci külsőségei a repülésre épülnek. Beléptető kapun kell bejönni, örző-védők hada vigyáz a társaságra Repülőtéri Biztonsági Szolgálatként, folyamatosan megy a tájékoztató szöveg (csomagjait ne hagyja őrizetlenül, és hasonlók), és a szekcióvezetők pedig kapitányok.
A mai délelőtt a klónozás szükségszerűségét vetette fel, annyi az érdekes előadás. Bár online (digitális) médiával konkrétan csak egy szekció foglalkozik, amit a kirowskis Novák Péter moderál. Ott volt szerencsám végighallgatni egy közép-európai kitekintőt, máshol milyen a piac, majd egy előadást a direkt marketing előnyeiről (e-mail, sms, mms) aztán az Erste bemutatta EU portálját, majd a Magyar Turizmus Rt. mesélt a Balatoni nyár-ról.
Délután érdekesnek igérkezik a gerillamarketing előadás-sorozat, azt fogom remélhetőleg meglesni.
Érdekes és erőssen szakmai a közönség, láthatóan valóban reklámosok vannak itt, akik számára a networkingen (baráti kapcsolatok ápolása, magyarul közös ivászat) túl is akadnak hasznos információk.
Ez tehát Eger, a második nap.
Utolsó kommentek