Aki keres, az a Google-t használja. Legalábbis többségben. Így aztán egy olyan piaci szereplővé vált, ami mellett nem mehetünk el szó nélkül. Nem is szoktam, bár néha megkapom, hogy kevesebbet foglalkozok ezzel, mint illenék. Ennek igazából egy fő oka van: vannak direkt keresőblogok magyarul, és ráadásul a Google is több blogot tart fenn, ami jó és informális.
És hogy tovább színesedjen a kép, íme egy újabb keresőblog: JabJab - Keresőmarketing egyszerűbben.
Egyelőre még kevés írás van fent, de mindenképpen érdemes olvasni, már csak ezért is:
Tudomásom szerint egyetlen ember vagyok Magyarországon aki vette a fáradtságot és végigcsinálta a vizsgát, teljesítette az előfeltételeket, és a Google által is elismerten kiérdemelte a Google Advertising Professional címet.
De figyelve a visszajelzésekre, a jövőben én is kicsit jobban fogok fókszálni a Google-re és a Google AdWords-re, igyekezve olyan infókat megosztani, ami máshol (még) nem érhető el. Talán sikerülni fog...
De azért megírom most én is, hogy végre valahára frissült a PageRank. (És így végre ez a blog sem kettes, hanem ötös lett...)
Utolsó kommentek