Legutóbb írtam róla, könnyen kerülhet a céged, terméked rossz környezetbe, könnyen válhat a gúny, a tréfa tárgyává, sőt, érhetnek támadások is az interneten. Van egy kedves színfoltja a hazai piacnak, az Index.hu által futtatott Tékozló Homár közösségi blog. Olyan ez, mint egy panaszfal: általában a rossz élményeiket írják meg az emberek, olyanokat, amikről cégek tehetnek.
Ki is alakult egyfajta Homár jelenség a hazai interneten: akinek baja van, vagy látott valami megírásra méltót, azt megküldi a Homárnak. És persze a Homár csípősen, sokszor alig burkoltan támadóan meg is írja - meg is jelenteti. Azért írok ilyen hosszan erről a helyről, mert egyrészt érdemes figyelni, nehogy te is felbukkanj ott (na jó, nem te, hanem a céged vagy terméked), másrészt nagyon jó példákat lehet arra látni, miért és hogyan panaszkodhatnak a vevőid, partnereid, és mások hogyan próbálnak erre reagálni.
Mert amiről most kicsit írok, az elsősorban az: hogyan kezeljük a neten megjelenő támadásokat? Mit kezdjünk azzal, ha leírnak valami nem jó dolgot? Ha kigúnyolnak?
Utolsó kommentek