Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Mesterséges Geci: Szerintem nem lenne szabad teret adni az AI által készített tartalmaknak. Mostanában fedeztem fel ... (2024.07.05. 07:34) Mesterséges intelligencia, mesterséges tartalmak - podcast
  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (597) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (234) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (11) ebusiness (109) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (213) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (120) hiba (113) hírek (37) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (63) keresőmarketing (234) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (141) kutatás (101) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) MarketingMozzarella (9) Marketing és környezetvédelem (6) Marketing Mozzarella (11) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (7) minicrm (7) mobil (35) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (43) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1369) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) podcast (11) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (10) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) suu (3) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (85) tartalommarketing (6) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (439) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (5) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

A Homár jelenség - ajánló

Címkék: pr ajánló business blog

2006.10.06. péntek 12:06 Konrad

Legutóbb írtam róla, könnyen kerülhet a céged, terméked rossz környezetbe, könnyen válhat a gúny, a tréfa tárgyává, sőt, érhetnek támadások is az interneten. Van egy kedves színfoltja a hazai piacnak, az Index.hu által futtatott Tékozló Homár közösségi blog. Olyan ez, mint egy panaszfal: általában a rossz élményeiket írják meg az emberek, olyanokat, amikről cégek tehetnek.

Ki is alakult egyfajta Homár jelenség a hazai interneten: akinek baja van, vagy látott valami megírásra méltót, azt megküldi a Homárnak. És persze a Homár csípősen, sokszor alig burkoltan támadóan meg is írja - meg is jelenteti. Azért írok ilyen hosszan erről a helyről, mert egyrészt érdemes figyelni, nehogy te is felbukkanj ott (na jó, nem te, hanem a céged vagy terméked), másrészt nagyon jó példákat lehet arra látni, miért és hogyan panaszkodhatnak a vevőid, partnereid, és mások hogyan próbálnak erre reagálni.

Mert amiről most kicsit írok, az elsősorban az: hogyan kezeljük a neten megjelenő támadásokat? Mit kezdjünk azzal, ha leírnak valami nem jó dolgot? Ha kigúnyolnak?

Folytatás a Bizblogon! >>>

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr5115740

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

FeGa · http://www.almalap.hu 2006.10.06. 15:54:25

És mi a helyzet akkor, ha kiderül, hogy a TH (vagy más) cikke részben vagy egészben, vétlenül vagy tudatosan ferdített?

Az én véleményem a TH-ról a lehető legnegatívabb köszönhetően a hazai Apple-lel kapcsolatos írásának. Az abban leírtak egy - lényegi - része nem felelt meg a valóságnak (ahogy ezt a szerzőnek is be kellett ismernie a hozzászólások nyomására), másrészt a TH lezárta a hozzászólási lehetőségeket (amihez persze joga volt) - ekkora kb. 10x annyi hozzászólást kapott a TH ezen írása, mint a többi cikk általában. (igen, Apple ügyben többféleképp is érintett vagyok :)

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2006.10.06. 21:03:38

Ilyenkor helyesbíteni kell. Ha egyértelműen hülyeséget írnak, akkor azt ki kell javíttatni.

zsoltu · http://zen-taxi.zsoltu.hu 2006.10.06. 23:09:55

apple ügyben szinte alig van, akinek ne lenne negatív tapasztalata magyarországon. a hdsys jóvoltából ritka alacsony szinten mozog szinte minden területen. ha egyszer lesz időm, leírom az összes ezzel kapcsolatos kálváriámat, tapasztalatomat, mert nagyon durva a helyzet. ami a legdurvább, hogy egy nyegle, pökhendi módi, amit képviselnek. mintha én tennék szívességet, hogy megveszek valami apple dolgot itthon.

de a bejegyzés nem erről szólt, bár ez fontos, mert egy jellemző attitűd a reakcióra probléma esetén.

én egyébként mindig azt az utat követem, hogy előbb a cégnek írok, akivel bajom van. nem egy élelmiszer gyártóval, forgalmazóval volt már problémám. leírom, mi a helyzet, mi történt, mit tapasztaltam és elküldöm a cég mailcímére. eddig minden esetben volt reakció, általában egy-két napon belül. és eddig minden esetben kártalanítottak. sőt. vannak cégek, akik valódi kérdésekkel fel is derítik, mi a tényállás, mi a véleményem. ez igaz volt az autóm gyártójára, pontosabban itteni forgalmazójára is. elismerték a hibát, amit ki lehetett javítani, megtették, és a többi részt pedig kárpótolták.

ez a fontos. mert így a cég hírvene nem hogy romlana, de éppenhogy javul, mert ha megkérdeznek, akkor el tudom mondani a tapasztalatom másnak is, és szerintem a legjobb reklám az, amit az ember saját maga terjeszt úgymond. tényleg az apple, a hdsys az egyetlen kivétel.


süti beállítások módosítása