Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (11) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (436) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (5) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Mi ez a nyüzsgés?

Címkék: blog ajánló blogring

2006.10.19. csütörtök 01:55 Konrad

Sok célcsoport elérhető az interneten, de van néhány olyan, amely tagjai kiemelten használják a hálót. Az ilyen csoportok egyike a fejlesztők, programozók, rendszergazdák: az IT-sok. Számtalan kisebb-nagyobb site szól nekik, és sok-sok blog van a különböző témákban itt-ott.

Így nem túl meglepő, hogy az első hazai szakirányú blogszolgáltatás az IT témában indult. A kitaláló-gazda a HWSW, a motor a Freeblogtól származik, a tartalom a bloggerektől. És csináltak egy nagyon jól áttekinthető címlapot is. Az oldal neve buzz!

De bármennyire is jól hangzik ez a körítés, én kicsit szkeptikus vagyok. Ugyanis pont ez a célcsoport az, amelyik az átlagnál jóval felkészültebb. A komolyabb netezőknek van saját domainnevük valamilyen szerverhellyel (sőt, sok esetben saját szerverrel), és kellően önállóak ahhoz, hogy ha publikálni akarnak, akkor megoldják azt saját maguk. Azaz fognak valami ingyenes blogmotort, felrakják a szerverre, aztán hajrá!

Ezért én elég kockázatosnak látom a Buzz.hu-t. Hacsak nem nyernek meg néhány jól író, szakmailag is okés bloggert, akkor félő, pont olyanok fognak ott blogolni, akiket kevésbé szívesen olvasunk.

Lehet, jobban jártak volna egy gyűjtőoldallal?

 

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr816302

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szabi · http://www.buzz.hu 2006.10.19. 09:18:32

"Azaz fognak valami ingyenes blogmotort, felrakják a szerverre, aztán hajrá!"

Igen ám, de sokszor ezek az IT-sok lusták :-)

És ha 2 perc alatt lehet blogjuk, akkor sokan valószínűleg (remélem) ezt fogják választani, nem pedig a szenvedést a másik oldallal.

Hargita Nándor · http://sliceandsmile.blog.hu 2006.10.19. 09:19:41

Konrád nem értek veled egyet teljes mértékben, nekem is van saját domain-em, tárhelyem meg ezek mellé a szándék, hogy a soksokmindenről amiről írok leválasszak egy többé-kevésbé tematikus blogot és ez bizony a buzzon lesz.

Kelt · http://worldshots.hu 2006.10.19. 11:29:31

Szabi:
Egy wordpress setup sem sokkal hosszabb két percnél - nagyjából három, mert ki kell tölteni a wp-config.php-t - viszont sokkal nagyobb rugalmasságot ad, mint bármilyen hosting. No meg megvan az érzés, hogy ha valami elromlik, akkor az egészen biztosan az én hülyeségem miatt van.

Pairg · http://pairg.atw.hu 2006.10.19. 15:21:38

Kelt: igazad van, hajrá Wordpress!
Viszont Szabinak is igaza van: én is sokáig gondolkodtam, hogy mit csináljak. Beolvadjak egy szolgáltatóhoz, vagy indítsak saját oldalt. Ha akkor lett volna Buzz valószínüleg most ott lennék. A legnagyobb érv ezek a szolgáltatások melett a főoldalon van: kiteszik a bejegyzéseidet, és hatalmas láogatottságot generálnak neked. Ez egy saját honlappal sokkal nehezebb. Emlékztek a 'Blogter magasba emel' vitára? Erről van itt is szó, ráadásul itt sokan csak azért indítanak blogot, mert semmi mást nem kell csinálniuk, csak megnyomni a Blogot indítok gombot. Ez egyfajta lustaság. ők soha nem indítanának blogot, ha nem látnának egy ilyen gombot. Meg hát ezek közül sokan "ki is fognak esni", blogolásuk nem lesz tartós, rendszeres.

Kelt · http://worldshots.hu 2006.10.19. 16:01:18

Pairg:
Írtam a blogteren még a bétateszt időszakban, és tetszett is, csak a flexibilitás hiányzott a motorból. Ezt a hiányt felhasználók többsége nem érzi, nincs szükségük plusz funkciókra (pl. related posts, iszonyatosan hasznos pedig), így nem kerülnek be a szolgáltatások közé.

Egyébként ha a Buzz-ba anélkül be lehetne kerülni - á 9rules - hogy ott legyen blogom, én lennék az első, aki jelentkezik. Itthon sajnos nem dívik a blognetwork divatja.

Szabi · http://www.buzz.hu 2006.10.21. 00:53:29

Kelt: persze, hogy nem dívik, mert nem másoknak akarnak az emberek látogatottságot, hanem saját maguknak. Azt hiszem ez teljesen egyértelmű és jogos igény. Hisz az kinek buzznisz :), ha a látogató elhagyja az oldalad?

...de soha ne mondd, hogy soha :-)

Bodorka 2006.10.21. 00:56:24

Szabi, teljesen igazad van, a web 1.0 így működik. A web 2.0 nem csak így... Nézd meg a blog.hu címlapot, vagy gondolj a digg.com-ra.


süti beállítások módosítása