Etarget hírek, tippek és trükkök. - Az emberek az interneten hasonlóan viselkednek, mint a hangyák a természetben – mindenekelőtt arra az útra emlékeznek, amelyiken előzőleg rátalálták az általuk keresett oldalra. Hogy hogyan lehet mindezt megkönnyíteni? Megtudhatják az Etarget tippek, trükkök sorozat 4. részében!
|
10. alapelv – Soproniak, gondolkodjanak lokálisan!
Ha az általunk kínált szolgáltatás vagy termék csak helyi jellegű, a hirdetés szövegében ajánlatos az adott területet (falut, várost, megyét, régiót) feltüntetni. Így várhatóan azok figyelmét keltjük fel, akiknek a szolgáltatás szól.
Ez nemcsak a helyi cégekre érvényes, hanem az országosan működő társaságokra is, ha azok helyi fiókokkal rendelkeznek.
Példa
– egy győri gázszerelő mindenképpen tüntesse fel tevékenységének területét: fűtéstechnikai rendszerek szerelése és karbantartása Győr és környékén
– Ha valaki a keresőbe beírja, hogy autókölcsönző Debrecen, a megjelenő szöveges hirdetésnek tartalmaznia kell azt a szókapcsolatot, hogy autókölcsönző Debrecenben, még akkor is, ha egy országosan működő autókölcsönző-hálózatról van szó.
11. alapelv: A hirdetésben tüntesse fel a cégnevét
Az ETARGET rendszerben létrehozott szöveges hirdetésben tüntessük fel cégünk nevét, ha a név már ismert, és az ügyfeleknek minőségi vagy árgaranciát jelenthet. A lehetséges ügyfél szívesebben kattint egy általa ismert cégnevet vagy márkanevet tartalmazó linkre, mint egy semmitmondó szöveges üzenetre.
Példa
A Best Reisen egy ismert utazási iroda. Az ő szöveges hirdetésüknek a megfelelő formája a következő:
Kalandos szabadság Izland szigetén a Best Reisen utazási irodával
Egy hónap a varázslatosan gyönyörű Izlandon már 270 000 Ft-ért
www.best-reisen.hu
12. alapelv: Ne pazarolja a helyet
Ez a 11. alapelv fontos kiegészítése, folytatása. Ha a cégünk vagy termékünk neve nem ismert, akkor ne fecséreljük a helyet, és inkább ne tüntesse fel. Tartsuk be azt az alapelvet, hogy a kevesebb néha több lehet. Ez itt azt jelenti, hogy csak a termékről vagy szolgáltatásról adjunk tájékoztatást, és csak a legfontosabb információkat tüntessük fel. Minél több szó szerepel a szövegben (főleg, ha azok egy része új információt nem tartalmaz), annál nagyobb az esély arra, hogy senki nem akarja majd elolvasni.
Példa:
Üdítő a Szabó Kft-től, az ön megbízható partnerétől! – vajon ki tudja, melyik Szabó Kft-ről van szó? Szinte minden városban van egy. Sokkal célravezetőbb, ha ezt írjuk: Üdítő megbízható partnertől!
13. alapelv: A weboldalának címében megtalálható szavakat nagy kezdőbetűvel írja
A jobb megjegyezhetőség kedvéért az URL címet (azaz a weboldalának a címét) írjuk a következő formában:
www.AzEnCimem.hu
14. alapelv: Hirdessen megszakítás nélkül
A felhasználók szokásainak felmérése során bebizonyosodott, hogy a számukra érdekes oldal megtalálásának többnyire csak a módjára emlékeznek, magára a weboldal címére (URL címre) nem. Ezért megéri megszakítás nélkül hirdetni, hogy az oldalunkat későbbiekben is éppen úgy megtalálják az érdeklődők, mint korábban.
Példa:
Az ETARGET-et nemrég felhívta egy férfi, aki egy héttel ezelőtt megtalálta egy cég szöveges hirdetését, amelyik domain-nel és webhostinggal foglalkozik. Meglátogatta a weboldalt, és az ajánlatuk megfogta az illetőt. Eldöntötte, hogy megrendeli a szolgáltatást, azonban a cég nevére nem emlékezett, és a szöveges hirdetések közt sem találta meg (nem volt feltöltve a számlaegyenlege, így a hirdetése nem jelent meg). A szolgáltatást valószínűleg nagyon szerette volna, ezért fordult hozzánk. Segítettünk neki, de vajon hány ügyfél fogja így hajszolni az Ön hirdetését?
15. alapelv: Kérdezzen!
A fenti 14 alapelv után ha bármilyen kérdés megválaszolatlan maradt, keresse az Etargetet! Közvetlenül keresheti Kálmán Tamást is a kalman.tamas @ etarget.hu címen.
Hatékony reklám az Etargeten, 1. rész >>>
Hatékony reklám az Etargeten, 2. rész >>>
Hatékony reklám az Etargeten, 3. rész >>>
ETARGET >>>
(X)
Utolsó kommentek