Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (11) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (436) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (5) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Hatékony reklám az Etargeten, 4. rész: Sopronból Budapestre – Győrön át

Címkék: etarget etarget tippek

2006.10.25. szerda 10:45 Konrad

Etarget hírek, tippek és trükkök. - Az emberek az interneten hasonlóan viselkednek, mint a hangyák a természetben – mindenekelőtt arra az útra emlékeznek, amelyiken előzőleg rátalálták az általuk keresett oldalra. Hogy hogyan lehet mindezt megkönnyíteni? Megtudhatják az Etarget tippek, trükkök sorozat 4. részében!

 

10. alapelv – Soproniak, gondolkodjanak lokálisan!
 
Ha az általunk kínált szolgáltatás vagy termék csak helyi jellegű, a hirdetés szövegében ajánlatos az adott területet (falut, várost, megyét, régiót) feltüntetni. Így várhatóan azok figyelmét keltjük fel, akiknek a szolgáltatás szól. 
Ez nemcsak a helyi cégekre érvényes, hanem az országosan működő társaságokra is, ha azok helyi fiókokkal rendelkeznek.
 
Példa
 egy győri gázszerelő mindenképpen tüntesse fel tevékenységének területét: fűtéstechnikai rendszerek szerelése és karbantartása Győr és környékén
 Ha valaki a keresőbe beírja, hogy autókölcsönző Debrecen, a megjelenő szöveges hirdetésnek tartalmaznia kell azt a szókapcsolatot, hogy autókölcsönző Debrecenben, még akkor is, ha egy országosan működő autókölcsönző-hálózatról van szó.
 
 
11. alapelv: A hirdetésben tüntesse fel a cégnevét
 
Az ETARGET rendszerben létrehozott szöveges hirdetésben tüntessük fel cégünk nevét, ha a név már ismert, és az ügyfeleknek minőségi vagy árgaranciát jelenthet. A lehetséges ügyfél szívesebben kattint egy általa ismert cégnevet vagy márkanevet tartalmazó linkre, mint egy semmitmondó szöveges üzenetre.
 
Példa
A Best Reisen egy ismert utazási iroda. Az ő szöveges hirdetésüknek a megfelelő formája a következő:
Kalandos szabadság Izland szigetén a Best Reisen utazási irodával
Egy hónap a varázslatosan gyönyörű Izlandon már 270 000 Ft-ért
www.best-reisen.hu
 
 
12. alapelv: Ne pazarolja a helyet
 
Ez a 11. alapelv fontos kiegészítése, folytatása. Ha a cégünk vagy termékünk neve nem ismert, akkor ne fecséreljük a helyet, és inkább ne tüntesse fel. Tartsuk be azt az alapelvet, hogy a kevesebb néha több lehet. Ez itt azt jelenti, hogy csak a termékről vagy szolgáltatásról adjunk tájékoztatást, és csak a legfontosabb információkat tüntessük fel. Minél több szó szerepel a szövegben (főleg, ha azok egy része új információt nem tartalmaz), annál nagyobb az esély arra, hogy senki nem akarja majd elolvasni.
 
Példa:
Üdítő a Szabó Kft-től, az ön megbízható partnerétől! – vajon ki tudja, melyik Szabó Kft-ről van szó? Szinte minden városban van egy. Sokkal célravezetőbb, ha ezt írjuk: Üdítő megbízható partnertől!
 
 
13. alapelv: A weboldalának címében megtalálható szavakat nagy kezdőbetűvel írja
 
A jobb megjegyezhetőség kedvéért az URL címet (azaz a weboldalának a címét) írjuk a következő formában:
www.AzEnCimem.hu
 
14. alapelv: Hirdessen megszakítás nélkül
 
A felhasználók szokásainak felmérése során bebizonyosodott, hogy a számukra érdekes oldal megtalálásának többnyire csak a módjára emlékeznek, magára a weboldal címére (URL címre) nem. Ezért megéri megszakítás nélkül hirdetni, hogy az oldalunkat későbbiekben is éppen úgy megtalálják az érdeklődők, mint korábban.
 
Példa:
Az ETARGET-et nemrég felhívta egy férfi, aki egy héttel ezelőtt megtalálta egy cég szöveges hirdetését, amelyik domain-nel és webhostinggal foglalkozik. Meglátogatta a weboldalt, és az ajánlatuk megfogta az illetőt. Eldöntötte, hogy megrendeli a szolgáltatást, azonban a cég nevére nem emlékezett, és a szöveges hirdetések közt sem találta meg (nem volt feltöltve a számlaegyenlege, így a hirdetése nem jelent meg). A szolgáltatást valószínűleg nagyon szerette volna, ezért fordult hozzánk. Segítettünk neki, de vajon hány ügyfél fogja így hajszolni az Ön hirdetését?
15. alapelv: Kérdezzen!
 
A fenti 14 alapelv után ha bármilyen kérdés megválaszolatlan maradt, keresse az Etargetet! Közvetlenül keresheti Kálmán Tamást is a kalman.tamas @ etarget.hu címen.

Hatékony reklám az Etargeten, 1. rész >>>

Hatékony reklám az Etargeten, 2. rész >>>

Hatékony reklám az Etargeten, 3. rész >>>

ETARGET >>>

(X)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr1616631

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása