Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (11) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (436) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (5) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Hatékony reklám az Etargeten, 2. rész: a szó ára és az ár szava

Címkék: onlinemarketing kampány etarget etarget tippek

2006.10.04. szerda 15:10 Konrad

Etarget hírek, tippek és trükkök. - Előzőleg bemutattuk, hogy hogyan növelhetjük hirdetésünk hatékonyságát akár 35 százalékkal. Lássunk hát újabb technikákat arra, hogy hogyan fog minél több potenciális megrendelő bennünket megtalálni!

 

Játszadozás a szavakkal

A célzott internetes reklám alapja a kulcsszavak. Ha egy internetes keresőbe a lehetséges ügyfelünk beírja azt a bizonyos szót, amire hirdetünk, akkor számára meg fog jelenni a feladott hirdetésünk. Hasonlóan, ha az ügyfelünk egy olyan cikket olvas, aminek tartalma összefügg azzal a bizonyos szóval, amire hirdetünk, akkor a cikk mellett meg fog jelenni a mi hirdetésünk.

Ahhoz, hogy a hirdetés a lehető leghatásosabb legyen, érdemes eljátszadozni a kívánt szó árával – és paradox módon az ár jelentésével is!

3. Alapelv – A hirdetésben jelenítse meg az árat (vagy az alapárat)

Ha valaki beírja egy keresőbe azt a szót, amire mi hirdetünk, még nem jelenti azt, hogy biztosan a mi termékünk, szolgáltatásunk kell neki. Előfordulhat, hogy a beírt szót másért keresi, vagy egyszerűen csak szörfözik az interneten. Ezért lehet fontos az, hogy a hirdetésben tüntessük fel az árat, és akkor pontosan azokat fogjuk megszólítani, akiknek a vásárlás is érdekel. Ha nem tudunk pontos árakat meghatározni, akkor legalább az alapárat tüntessük fel – például: nyomtatók 14.000,- Ft-tól, vagy utazási biztosítás 70,- Ft/nap.

Példa: Ha olcsó repülőjegyet kínálunk, akkor a hirdetést javasoljuk a következő formában létrehozni: „Repülőjegy Londonba 15.000,- Ft-ért“.

Fontos figyelmeztetés – a PPC rendszerek többsége, köztük az ETARGET is, nem engedélyez olyan hirdetéseket, amelyek félrevezetik az ügyfeleket. A hirdetésben megjelenített árnak meg kell egyeznie a honlapon található árral, ahova a link irányít. Tehát a hirdetett „nyomtatók 14.000,- Ft-ért“ a valóságban nem kerülhetnek 200.000,- Ft-ba!

4. Alapelv – Vigyázzon az „ingyen“ szóra

A mai napig sokan gondolják azt, hogy az ingyenes dolgok nagyon csábítóak. De fontos tudnunk: hirdetésünkben az „ingyen” szó kétélű fegyver lehet. Tény, ha szerepel a hirdetés szövegében az „ingyen” szó, akkor többen kattintanak. De ha a termékünk vagy szolgáltatásunk valójában nem ingyenes, akkor azt tapasztaljuk, hogy sokan azonnal el is mennek: vásárolni nem akarnak, csak az ingyenesség keltette fel az érdeklődésüket.

Példa:
Az „ingyen“ szót helyesen használhatja akkor, - ha Önnek taxi-szolgálata van és a helyszínre érkezésért az ügyfél nem fizet
- ha Ön pizzeria tulajdonosa és a házhozszállításért nem kell felárat fizetni

Helytelen használat:
- ha Ön prémium terméket vagy luxuscikket kínál, akkor az Ön ügyfelét a minőség és stílus fogja érdekelni

5. Alapelv – Adjon meg minél több kulcsszót – természetesen ingyen

Amikor valaki célirányosan keres egy terméket az interneten, akkor a keresőkben sokszor többféle kulcsszó megadásával teszi ezt. Az általános sikerű, mindennapos kampányok az ETARGET rendszerben több mint 250 szót tartalmaznak, a legsikeresebbek meghaladják a 2000 szót.

A kulcsszavak megadásárára szánt 15 perc többszörösen megtérül az ügyfelek számában. Minél több kulcsszót használunk, annál célzottabbá válik a hirdetésünk, ráadásul a specifikus, egyedi szavakra alig van konkurencia, így az áruk is alacsonyabb. Így tehát olcsóbban több érdeklődőt tudunk az oldalunkra irányítani!

És sose felejtsük el: keresések több mint a fele kettő vagy több szóból áll!

Példa: Irodai székeket kínálunk. Nézzük meg, milyen szavakat írhatnak be a potenciális ügyfelek, amelyekre érdemes megjelentetni a hirdetést!

Több más mellett: szék, székek, bútor, irodai berendezés, fotel, irodabútor, bútor árusítás, bútorüzlet, székek árusítása, ülőalkalmatosság

Hirdessünk tehát minél több szóra!

6. Alapelv – tartsa kézben kiadásait

Az ETARGET rendszerében be lehet állítani, hogy mekkora összeget szeretnénk egy nap alatt vagy egy hónap alatt a hirdetésünkre elkölteni. Így folyamatosan kézben tudjuk tartani az erre fordított hirdetési kiadásainkat!

A napi vagy havi korlátot az ETARGET rendszerébe való bejelentkezés után a Beállítások/Egyéb beállítások/Linkek napi limitje menüpont alatt lehet beállítani.

Hatékony reklám az Etargeten, 1. rész >>>

Hatékony reklám az Etargeten, 3. rész >>>

ETARGET >>>

(X)

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr9115644

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Xnews · http://xnews.blogter.hu 2006.10.05. 09:37:03

Jó reggelt,
akkor kérdeznék:

- mit jelent a keresés/nap mellett az ilyen szám, h 6 vagy 0.43?
- az árak megállapításánál az adott kulcsszóra feltett összeget látom vagy a kattintás értékét? ha az előbbit honnan tudom meg, h mennyit fizet a másik az első helyért?

Kalmi · http://www.etarget.hu 2006.10.05. 09:47:13

Jo reggelt,
akkor valaszolnek:

- ez elozo heti atlagbol szamolt ertek. tehat 6-szor illetve 0,43-szor kerestek az adott kulcsszot egy nap alatt, a partnerhalozaton belul (csak keresokrol van szo)
- az adott pozicio eleresehez szukseges erteket latod. a konkurencia kattintasi arat nem latod.

Ernő · http://www.horvatherno.hu 2006.10.09. 11:24:04

Nem tudom, hogy volt-e már téma, de a PPC alapú hirdetőkben elviileg lehetőség nyílik arra, hogy bárki hirdessen bármire. Vagyis én hidethetek a konkurencia nevére is.
Bár az Etargeten "elvileg" nem lehetne, gyakorlatilag mégis van aki "ránk" hirdet (most direkt nem mondom, hogy kik vagyunk mink :-) )
És elvileg amíg nem védjügy le a nevet, addig meg is teheti.
Mennyire elfogadott/etikus ez, hogy a konkurencia nevére hirdessünk? Volt már ebből valamilyen precedens per, vagy ilyesmi?
Válaszodat köszönöm!

Kalmi · http://www.etarget.hu 2006.10.09. 12:45:39

Erno: ez tenyleg nem etikus, de ha kuldesz egy emailt az ugyfelszolgalatra, leszedjuk a hirdetest. A szamunkra ismeretlen hirdetok eseteben nagyon nehez megkulomboztetni, hogy ki-kinek a konkurense.


süti beállítások módosítása