Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Bővülő hazai web 2.0 paletta

Címkék: web2 ajánló

2006.11.28. kedd 20:17 Konrad

Lassan annyi új szolgáltatás lesz nálunk is, ami webkettes, hogy követhetetlenné válik a bővülés. Most is van kettő (számomra) új: egy bajai digg-klón illetve a sokadik videó-megosztó.

A hazai újabb digg-klónra a rám mutató hivatkozások között találtam. A mylink néven futó szolgáltatás külön domaint sem kapott (meg reklámot sem...), de érdemes megnézni, lehet még belőle valami.

Az új videó-megosztó viszont egy nagyágyútól, a UPC-től származik. Úgy tűnik, ők sem akartak lemaradni, igaz, domaint már nehezebben találtak... Így aztán az új szolgáltatás neve Videogizmo. Egyébként semmi extra, szokásos funkciók, flash lejátszó, ismert kisvideók...

Hiába, ez is olyan, mint az online rss olvasók: önmagában nem a szolgáltatástól lesz a siker, hanem kell reklám, reklám, reklám, és ha lehet saját tartalom.

Apropó, rss olvasók: hivatalosan holnap indul a Ringier Online Sales House szolgáltatása, a Netpresszó. Reklámkampánnyal.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr5119816

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

loksi 2006.11.29. 11:32:27

Ááááá, amatőrök. Első látogatáskor átirányítják a netpresszo.hu-ra. Aki meg nem akart odamenni az csak nézi, hogy most wtf azaz mi van. És begépeli mégegyszer, mert biztos elütötte. Nesze neked online marketing…

devizakozep 2006.11.29. 15:43:50

ugyerzem , ez a videogizmo HIÁNYPÓTLÓ! nincs is ilyen szolgáltatás még a honi piacon.

vajon milyen cél vezérelte őket mikor hetedikként, fél év késéssel a piacra léptek?

sajt · http://sajt.tumblr.com 2006.11.29. 16:37:19

Ja, a népsport is átirányított, én meg csak néztem banbán, hogy mit írtam el.

Egyébként a UPC mitöl nagyágyú? Inkább nagyfejű. Nagyon trükkössek, ha tölük veszed a telefont, meg az internetet, akkor, ha bedöglik az internet nem is tudsz telefonálni, hogy jöjjenek ki, és csinálják meg :)

MediaFan 2006.11.29. 18:53:58

>vajon milyen cél vezérelte őket mikor >hetedikként, fél év késéssel a piacra >léptek?

Szerintem ugyanaz a cél, mint ami pl. egy offline kiadót motivál mikor beindít egy tök ugyanolyan lapot, mint ami a konkurenciának is van. Inkább megfinanszíroz egy kis veszteséget, de legalább az a néhány ember se a másikat nézi. :)
Hosszú távon meg úgyis az marad meg, aki tovább bírja lóvéval.


süti beállítások módosítása