Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Mesterséges Geci: Szerintem nem lenne szabad teret adni az AI által készített tartalmaknak. Mostanában fedeztem fel ... (2024.07.05. 07:34) Mesterséges intelligencia, mesterséges tartalmak - podcast
  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (597) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (234) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (11) ebusiness (109) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (213) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (120) hiba (113) hírek (37) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (63) keresőmarketing (234) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) MarketingMozzarella (5) Marketing és környezetvédelem (6) Marketing Mozzarella (7) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (7) minicrm (7) mobil (35) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (43) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1368) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) podcast (7) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (10) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) suu (3) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (85) tartalommarketing (6) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (438) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (5) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

eladom a logom

Címkék: onlinemarketing tanácsadás

2007.02.10. szombat 00:51 Konrad

Ez tényleg az, aminek én látom?

 Számlálónk gyűjti az interneten keresett szavakat és kifejezéseket, amelyből piackutatásunk készült.

A Humánerők Stúdió éppen pénzt akar keresni a saját server logjának az analízisével? Vagy most tévedek?

Ja, és kérem kedves tanácsadó kollégákat, hogy figyelmezzenek ide:

A Vezetői TudásPortálon jelen van az összes Magyarországon működő tanácsadó cég, az általuk kínált szolgáltatásokkal.

Csak hogy tudjuk. Most két dolog lehet. Vagy ennyire kevés a hazai tanácsadó cég, vagy...

Hát, azért ez az egész elég meredek, nem?

Eladom az ágyam
eladom a párnám
eladom a magnóm
eladom a lámpám
eladom az órám
eladom az ingem
eladom a táskám
eladok mindent

eladok
eladok
mindent eladok
eladok
eladok
mindent eladok

eladom a kabátomat
eladom a nadrágomat
eladom a bútorokat
eladom a hangfalakat
eladom a csontvázamat
eladom
a
testem

az eszemet
nem
nem
nem
nem
azt
nem adom
eliszom inkább
eliszom
az eszemet
nem
nem
nem
nem
azt
nem adom
eliszom inkább
eliszom

Kontroll Csoport

12 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr4535338

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zero 2007.02.10. 11:25:35

Lehet én vagyok akkor a kis butus, de én már gondolkoztam nagy oldalak logjainak megvásárlásán. Szerintem egyáltalán nem hülyeség ez.
Persze nem kerestem meg senkit sem, mivel én sem adnám el.

Dévai Zoltán · http://devai.hu/firka 2007.02.10. 12:06:32

Zero:
"Nagy oldalak" látogatottságáról írsz. Igazad van, az érdeks is lehet. Nem is ajánlják megvételre. Az ő értékes üzleti információjuk.
A fent említett site (jó ez az elnevezés) szerintem közel sincs ahhoz, hogy engem érdekeljen a látogatottságuk...

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2007.02.10. 12:16:48

Zero: igen, Zolival értek egyet. Nem az eladás maga a meredek, hanem a tárgya. A megadott adatok és az egész tálalás nincs arányban egymással.

Károly · http://szeged.blog.hu 2007.02.10. 17:12:11

Én csak azt nem tudom, mi az a "kedvezményes adatbázunkat"...
Ez valami új/régi szakkifejezés?

Ernő · http://www.webseo.hu 2007.02.12. 09:24:54

Az emberek miért nem a saját logjukat elemzik? Miért kellene nekik a másé.... pénzért?

Zero 2007.02.12. 23:36:18

Ernő:
Ha olyan site logjait elemzed amelynek a forgalmi metszete a tieddel elég nagy, akkor több szempontból is előnyös lehet:
- saját látogatóidnak szokásait ismerheted meg vele, rájöhetsz arra, hogy mit csinál jobban a másik
- megismerheted azokat a kulcsszavakat amik pörögnek nála, igy tudod úgy formálni a tartalmadat, hogy nagy eséllyel nálad is eredményesek legyenek

Ha olyan site logjait kapod meg amely nincs túl közeli rokonságban a tieddel, akkor ez persze kevésbe hatékony módszer.

Természetesen én az előbbiről beszéltem pár napja.

Gondolom nem kell magyaráznom, hogy ha bármely előny érvényesül, akkor az kemény forintokban mérhető eredményt szül, nemde?

Zero

Ernő · http://www.webseo.hu 2007.02.13. 07:46:53

Zero:
Nyilván, de ez szerintem csak akkor hatékony, ha még neked nincsen oldalad. Mert ha már neked is vannak logjaid, akkor sokkal jobb a saját logodat elemezni.
Mellesleg én is égek a vágytól, hogy más logjait elemezhessem, mert így jobban tudok arra a kérdésre is válaszolni, hogy mit és hogyan keresnek az emberek.

Nem tudom, hogy egy ilyen loggal milyen információkat adnak még neked a kezedbe, mert pl nem mindegy, hogy a béka szóra 23. vagy a Google-ben és 110-en jöttek be rá a héten, az alma szóra 9. vagy, de csak 30-an jött be rá.

Továbbá az sem mindegy, hogy arra a szóra mennyire vagy releváns... legjobb példám a "menyét" melyre az OlajShop.hu a 3. találat a menyét ellen védő sprayével :-)

Ez azért nem rossz dolog, de én mindenképpen a saját oldalaim logjában merülnék el, persze a konkurencia ettől még érdekel.
Mondjuk vannak olyan konkurenciák, akik olyan kedvesen/bénán oldják meg a statisztikát, hogy bele lehet látni. :-)

Urbán Attila · http://www.vezetoitudas.hu 2007.02.13. 11:47:10

Kedves Olvasók! A Humán Erők Kft. munkatársaként nagyon örültem, hogy felvetettétek a témát, mert szeretném ha mindenki megismerné a cégünk által kínált szolgáltatás előnyét.

A Vezetői TudásPortál 2002. novemberében indult. Gyakorlatilag az összes jelentős Magyarországon működő tanácsadó céget és az általuk kínált szolgáltatásokat tartalmazza. Előzménye a HUMÁN ERŐK – VEZETŐI TUDÁS Évkönyv, amely 2000 óta jelenik meg. A Portálon jelenleg több, mint 770 site és 390 szakmai írás található.

A Vezetői TudásPortál számláló rendszere 2003 óta gyűjti azokat a szavakat és kifejezéseket, amelyeket a legkülönbözőbb internetes kereső programokba beírnak. Ennek alapján tudható, hányszor és milyen kifejezésekre (kulcsszavak, cégek, személyek, könyvek stb.) keresve találtak a Vezetői TudásPortál-ra az érdeklődők, az elmúlt 5 évben.

Mi tudható meg az adatokból?
A piackutatás egy (személyzeti, szervezeti, IT, egészségügyi) tanácsadó cég számára információkat tartalmaza potenciális vevők érdeklődési területeiről.

-Milyen szolgáltatásokra (cégekre, személyekre, kifejezésekre) hányszor kerestek rá az elmúlt években
-Értékelheti mind a piaci igényeket, mind a konkurencia sikerességét.
-Kiolvashatja a tendenciákat
-Megtudhatja, hogy mely szavak milyen gyakorisággal fordulnak elő a keresőkben, milyen az egymáshoz viszonyított arányuk.
-Itt megtudhatja, hogyan optimalizálhatja honlapját, hogy megtalálják szolgáltatásait.
-Átfogalmazhatja hirdetéseit célcsoportja nyelvezetére.

A 'kedvezményes adatbázis' kifejezés az ár/érték arányra utal. Egy adatbázis, amely üzlet lehetőséget rejt - kedvezményes áron.

Zero 2007.02.13. 13:36:45

Attila: Ez most spam? Elolvastad a commenteket?

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2007.02.13. 14:34:23

Kedves Attila,
tisztában vagyunk azzal szerintem, mit kínáltok. A baj egyrészt formai (miért nem lehet helyesírási hibáktól mentesen kirakni egy ajánlatot?), másrészt hitelességbeli.
Ugye azt írjátok: "A Vezetői TudásPortálon jelen van az összes Magyarországon működő tanácsadó cég, az általuk kínált szolgáltatásokkal."
Ez egész egyszerűen NEM IGAZ. Még olyan céget sem találtam meg a keresővel (ami az oldalon van), amelyiknek egy képviselője cikket írt az évkönyvetekben. Meg persze sok más tanácsadó céget sem.
Aztán az, ahogy az adatokat eladjátok, megtévesztő. Aki foglalkozik SEM, SEO és weblap fejlesztési tanácsadással, kb. tudja, mit ér a ti adatbázisotok. Természetesen van értéke, de nem helyettesíthet semmilyen saját mérést, főleg nem piackutatást. Márcsak a keresések technológiájából adódóan sem. Pl. ha egy fontos szó valamiért nem szerepel nálatok, miközben arra kellene optimalizálni/kampányt futtatni, akkor az nincs a statisztikában, aki megveszi, annak kimarad, és máris rossz helyzetbe kerülhet. De lehetne folytatni.

Persze természetesen jogotokban áll bármilyen körítéssel kínálni az adatbázist, bármilyen áron, nem vitatom. De azért én elmondom a véleményem.

retek · http://tagok.hotdog.hu/retek 2007.02.13. 16:12:52

adatvédelem rulez!
szokták volt mondani 90's stílusban

Prohibited · http://www.it2it.hu 2007.02.13. 16:46:17

Engem ez az egész az Y2K problémára és a magyar "szakértők" megoldási elképzelésére emlékeztet (tv2; állítsuk vissza az órát a bios-ban). Semmi köze az egésznek sem a szakmához, sem a problémához, se semmihez. És ebből vajon így is meg lehet élni?


süti beállítások módosítása