Ma indult egy kampányunk, ami célcsoportjánál fogva pont az interneten aktív felhasználókat (is) igyekszik elérni. Erre olyan kreatív tervünk volt, ami gyakorlatilag web 2.0-s elemeket használ: blogot és videómegosztót. De nem ezektől az elemektől, hanem a felhasználók bevonásától válik reményeink szerint "webkettessé" ez a kampány.
A kampány ugyanis egy videópályázat. Akiket a technikai részletek érdekelnek, azok pedig a kampányt támogató blogon olvashatják el a kiírást. Tehát nem kellett külön speciális weblap, meg beküldő felület, hanem létező szolgáltatásokat használunk fel, így jórészt csak médiaköltésből (hirdetési támogatásból) meg lehet valósítani egy ilyen megoldást.
A blognak is fontos szerepet szánunk: a pályázat kiírásán és a technikai kérdésekre adott válaszokon kívül tippeket fogunk közreadni, és a reményeink szerint minél hamarabb beérkező videókból is fognk "csemegézni". Tehát használni akarjuk, mint kommunikációs csatornát.
A kampány tehát ma indult és Húsvétig tart, van idő videót készíteni mindenkinek. Ha lesznek érdekes fejlemények, igérem, beszámolok!
Utolsó kommentek