Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Mesterséges Geci: Szerintem nem lenne szabad teret adni az AI által készített tartalmaknak. Mostanában fedeztem fel ... (2024.07.05. 07:34) Mesterséges intelligencia, mesterséges tartalmak - podcast
  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (597) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (234) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (11) ebusiness (109) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (213) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (120) hiba (113) hírek (37) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (63) keresőmarketing (234) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (141) kutatás (101) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) MarketingMozzarella (9) Marketing és környezetvédelem (6) Marketing Mozzarella (11) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (7) minicrm (7) mobil (35) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (43) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1369) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) podcast (11) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (10) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) suu (3) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (85) tartalommarketing (6) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (439) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (5) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Fölösleges hibák

Címkék: hiba onlinemarketing kreatív

2007.03.30. péntek 00:51 Konrad

Tényleg csak odafigyelés és némi beállítás kérdése, hogy ne kövessünk el ordító hibákat egy-egy kampányban. Még akkor is ciki a hiba, ha jól láthatóan barter hirdetést futtatunk.

A következő bannert az iWiW-en lőttem, kb. 5 perce:

 

 

 

 

 

 

Két hiba is van benne. Az egyik helyesírási: a 29 után nem kell pont. A másik beállítási: aktuálisan április március 30-a van már, legalább 40 perce. Vajon miért nem lett beállítva a kampány lejártához március 29.?

És akkor még nem beszéltünk a banner jellegtelenségéről és abszolut célzatlanságáról sem...

11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr6252554

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bártházi András · http://barthazi.hu 2007.03.30. 08:48:19

A helyesírási huba jogos, de sajnos általános. Majd erre fog hivatkozni az iWiW nép, hogy de hát a hirdetésben is így láttam!

A hirdetések túlfuttatásának lehet értelme. A "basszus, lemaradtam róla, legközelebb jobban odafigyelek" érzés kiváltásához kiválóak. Ennek ellenére nem hinném, hogy direkt lenne.

2007.03.30. 09:49:45

szörnyű probléma. mások meg éheznek.

Alex · http://www.alexgraphics.hu 2007.03.30. 10:00:52

Engem pl. jobban zavar, ha kapok egy konkrét ajánlatot egy hirdetésben(legyen az banner, vagy pl. google adwords) és utána a cég nyitóoldalára visz, ahol semmi nyoma az ajánlatnak.

HR · http://roland.hertelendy.hu 2007.03.30. 10:28:28

Na igen. Bár úgy általában is gondjaim vannak a wiwen a reklámokkal. Már enyhén szólva is túlzás, és az ergonómiát hajlamosak sajnos felejteni.

Amit Alex mond az pedig sajnos tényleg általános. A fő cél, hogy menjen a kampány, dehogy a CT url hova lépjen, azt legtöbbször sajna rutinból a domainre küldik. Nagyon nem általános az, hogy egyszerre a célzott oldalra tudsz lépni.

Mária 2007.03.30. 10:47:14

Jó az a grafika. A 4 kiscsaj együtt megy a vécére. :D

Ernő · http://www.webseo.hu 2007.03.31. 15:05:45

András a "Helyesírási Huba" :-))) Nem baj az is szép név...

Ez még akár el is "fogadható", hogy 40 perccel túllóg egy hirdetés, de mondjuk ha nincsen normális reklámkezelő rendszer az iwiw-en, akor az elég szomorú.

A napokban láttam egy oldalt, amelyre az volt írva, hogy indulás 2006 november, hát legalább havonta átírnák, hogy a következő hónap... azért ennyi fáradtságot megengedhetne magának valaki. A vicc az, hogy ezen az oldalon elvileg egy CT hálózat hirdetései futottak volna...

A másik kedvencem, amikor írok egy cégnek, és a mail deamon válaszolgat nekem, hogy:
megtelt a postafiók, vagy pedig, hogy nincsen ilyen virtuális e-mail cím.

A vicc az egészben hogy az egyik oldal egy Budapesti frekventált étterem volt, a másik pedig egy Európában vezető használtautó kereskedő... NO COMMENT.

A használtautósokat felhívtam, de az operátor srác csak azt kérdezgette, hogy "Venni akarok vagy eladni"... Mondom NEM TUDOK nektek levelet írni, mert vacak a rendszeretek... kicsit gondolkozik, majd azt mondja, hogy "Ha autók iránt érdeklődik, akkor jöjjön el a telephelyünkre... " jó köszi...
Mondjuk ő döntés szempontjából egy senki valszeg, de igazából nem érezte át a problémát ahogy hallottam...

Ernő 2007.03.31. 15:07:36

Na, én is egy nagy helyesíró vagyok... Mailer Daemon... stb :-)

Forráscentrum · http://forrascentrum.hu 2007.03.31. 20:26:50

Ezt jól kiszúrtad, gratula. Valahogy én már nem is látom a hirdetéseket.

qcsera 2007.04.01. 22:04:56

AAAhhh, most már értem, hogy Konrád miért vesz észre minden apró hibát!

Kopipészt az alábbi oldalról:
e-media.freeblog.hu/archives/2005/09/

"Új játékos a hazai tematikus blogok között! Berényi Konrád szeptember közepe óta írja online marketinggel foglalkozó blogját, de a blog marketing kampánya eddig elég visszafogott volt. Végül az egyik legerősebb marketing eszköz, a személyes ajánlás győzedelmeskedett: Konrád e-mailbe hívta fel figyelmemet az új olvasnivalóra.


Rövid, ***gyakorlatisas***, olvasható bejegyzések. Általában futó kampányokra, fontos jelenségekre hívják fel a figyelmünket. Nagyon kellett már egy ilyen blog!
Konrád igen aktív részvevője volt a szép emlékű, de néhány éve szétesett PR levelezőlistának, hosszú ideig rendszeres hozzászólója a Kreatív Online fórumának. Minden esélye megvan annak, hogy az új blogba is lesz mit írnia!"

Hiszen az e-media is megmondta, Konrád egy gyakorlati sas!! Nem hiába,.. sasszemű!
:-)


süti beállítások módosítása