Néhány napon belül radikális változáson fog átmenni az ETARGET. Eddig 50 karakter hosszú lehetett a cím és 180 karakter hosszú a szöveg. Ez a meglehetősen hosszú kreatív egyre több gondot jelentett a portáloknak, ahol megjelentek a hirdetések. Ezért és a hirdetések hatékonyságának a növelése céljából a közeli jövőben lerövidítik a rendszerben a hirdetések hosszát.
A jövőben az ETARGET (a Google AdWords megoldáshoz hasonlóan) három részre bontja a hirdetést: címre, első és második sorra. A cím hossza 30, a két sor pedig 40-40 karakter lehet (ez egyébként majdnem a Google AdWords hirdetéshossza, ami 25+35+35, tehát elvileg az ott futó kreatívokat itt is lehet használni).
Tehát a címből 20, a szövegből 100 karakter fog "elveszni". Az ETARGET elmondása szerint sokan eleve rövid hirdetéseket írnak, így nem fog mindenkit érinteni a változás, de mindenképpen érdemes ellenőrizni a hirdetéseinket. Lesz egy átmeneti időszak a javításra, így nem kell kapkodni, de érdemes készülni!
A másik változás olyan, amit már sokan vártunk: el lehet majd különíteni a kulcsszavakat megjelenés alapján, azaz a jövőben el lehet dönteni, hogy csak a keresőkben, csak a tartalmi oldalakon vagy mindenhol használjunk-e egy-egy szót vagy kifejezést.
Ezzel együtt változik a kulcsszó vizsgálat is. Eddig ha egy általunk megadott szó nem volt kellően releváns, az ETARGET azt törölte. A jövőben a törlés helyett átsorolja a nem megfelelő szavakat a tartalmi megjelenésekhez, azaz csak a keresők esetében nem tudjuk majd használni. Ez a változás 2-3 hét múlva várható.
Ami viszont mai hír: az Index.hu átalakulásakor eltünt ETARGET hirdetések visszakerültek a helyükre, ráadásul kibővülve. A cikkeknél immár három hirdetés jelenik meg, jobb oldalt egymás alatt.
Utolsó kommentek