Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Rémhírkeltő hülyeség

Címkék: érdekes ajánló

2007.08.15. szerda 15:10 Konrad

Az ember azt gondolná, hogy már pár éve túl vagyunk az internet misztifikálásán, és csak a konzervatív ludditák tartják veszélyesnek és károsnak. Persze a közgondolkodásban, az internethez igazából nem értők körében biztosan könnyen lehet sikereket elérni azzal, ha felnagyítjuk a problémákat, ezzel is ráirányítva a figyelmet a védelem és a biztonság fontosságára.

De úgy érzem, a Prím Online-on megjelent cikk (ami erősen PR szagú), eléggé túllőtt a célon.

Gondoljunk csak bele: manapság a gyermekeink már eléggé értenek a számítógépekhez ahhoz, hogy szünidőben hosszasan elidőzzenek mellette, ez pedig adott esetben óriási veszélyforrás lehet. Még ha leszámítjuk is a nyilvánvaló erkölcsi veszélyeket, mint a pornóoldalakat, a különféle káros ideológiai és technológiai tartalmakat, a modern, fejlett támadási formák akkor is ott leselkednek.

Én belegondoltam, és éppen ezért nem tudom, miért kell ilyen hangvétellel ezt előszedni. Vajon ettől gondolja ez a cég (akinek a vezetője nyilatkozik), hogy fellendül az eladásuk? Tényleg így kell ezt a dolgot megfogni?

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr88140694

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Raha · http://www.jabjab.blog.com 2007.08.15. 15:19:33

Tegnap volt a hírekben, hogy egy pár fiatal hatalmas bombát gyártott, és robbantottak egy durvát valahol egy határban.
Természetesen a hírben a kiemelt rész az volt, hogy a neten ismerték meg egymást, sőt a bomba gyártását is ott tanulták meg.

Erre mit mondana bárki is? Hogy az internet veszélyes, mert fiatalok bombát gyártanak.

Szerintem meg veszélyes a nyugdíjas klub, mert a múltkor is beomlott az egyik teteje. Ráadásul sokkal többen halnak meg a nyugdíjas klub látogató közül mint mondjuk az internetezők körében számítógép előtt.

Vagyis nyugdíjasklub = életveszély

Xnews 2007.08.15. 15:19:35

Az ilyen emberek és megnyilvánulásaik miatt kimutatható %-ban nem interneteznek az emberek. :(

Pierre 2007.08.15. 15:58:27

Lehet, hogy csak le kellene cserélni a cég PR-tanácsadóját. :-)
(Konrád igen finoman nevezte "erősen PR-szagú"-nak a cikket.)

Mellesleg elég zavarosra sikeredett ez a "kommunikáció". Ha így "elijesztik" az embereket az internettől (ettől a velejéig gonosz fertőtől), és nem fognak netezni, akkor ki fogja megvenni az Internet Security programcsomagot?
Enyhén szólva is vicces.

HiA · http://hia.itblog.hu 2007.08.15. 16:12:50

Ráadásul még ott van a cikk tartalmához kapcsolódó hirdetés is (amiről pár napja írtál), bár ebben az esetben a konkurencia termékét hirdeti:
"rovatunk támogatója: NOD32 antivirus"

Mária 2007.08.15. 16:59:11

Aki a Prím Online-on tájékozódik, az sikeres ember nem lehet - mondanák erre a Homáron :D

zsolti 2007.08.15. 20:12:17

A Ferling PR + Panda egy elég érdekes képződményt. Minden kedden menetrend szerint 14 és 15 óra közt kreálnak valami sajtóközleményt, függetlenül attól, h volt-e valami említésre méltó a Panda háza táján, vagy sem. Ha sem (tehát az esetek 90%-ában), akkor felhívják Sándor Zsoltot, hogy ugyan nyilatkozzon már valami - rendszerint hascsapkodóan bődületes nagy - hülyeséget, különben nem lesz ki a heti adag. Csak így az utóbbi pár hét címeiből:
- Világméretű iPhone átverés
- Támadások melegágya az IWIW?
- Totális háború: egymillió vírus készenlétben
- Harry Potter halott

Tanulhatna tőlük a Blikk.

kkv_asszisztens · http://kkv_asszisztens.blog.extra.hu/ 2007.08.28. 04:56:16

Akár PR akár nem... (szerintem PR és ügyes)

De azért nem kell túllihegni sem pro sem kontra, az emberek nem hülyék!

Persze általánosítunk! - de ki nem?

Aki úgy él, annak alapján ítél amit a "szájába adnak" azt úgysem fogjuk meggyőzni, ma ezt hallja ma ebben, hisz holnap az ellenkzőjét akkor meg abban hisz.
Szeintem a többség, a cikket a szintjén fogja kezelni...
Aki meg ebben a világban él, és esetleg még a sorok közt is tud olvasni...

Szerintem kérdezzétek meg mondjuk Vidi Ritát a viruskommando.hu/ oldal tulajdonosát, ha valaki akkor ő tudna mesélni mennyire parázik az átlag ember, a vírusokol meg ilyesmiktől..

Üdv: István


süti beállítások módosítása