Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Nem maradtál le semmiről

Címkék: internethungary2007

2007.10.17. szerda 12:57 Konrad

Internet Hungary 2007, most Tihanyban - de semmiről nem maradtál le, hiszen a Planet idén is működik, és gyűjti a híreket, beszámolókat.

De miközben írom ezt a postot, éppen SMS Bandi énekel - ez önmagában lehet érv az otthon maradásra. Nézzük azért, mi nincs a konferencián!

Nincsenek szigorúan szakmai előadások. Nincsenek kimagaslóan új információk, ami van, az legalább 3 éves. Nincsenek feltörekvő fiatalok a színpadon. Nincsenek ügyfelek, csak elvétve.

Jó, de akkor mi van?

Általános előadások, többé-kevésbé érdekes viták, rengeteg ismerős arc, smúzolás, networking, és persze esti buli.

Ezért nem is született igazán érdekes bejegyzés. A tavalyi webkettő hype után idén sokkal inkább a bebetonozott piac van szem előtt, láthatóan senki nem is számított arra, hogy itt majd buzz lesz és new business. Simó is arról panaszkodott, hogy nincs mit megvenni, mert nincsenek igazán jó új szolgáltatások...

Tényleg így van ez? Vagy csak az elefántcsont toronyból? Mert akik itt vannak, azok bizony erőssen zárt kört alkotnak. Ide bekerülni nem egyszerű, de ha sikerül is, semmi nem garantált: sem üzlet, sem információ.

Akkor minek? Talán a "kell egy hét együtlét" feeling miatt? Kell két nap minden szakmának, amikor maguk között vannak. És az Internet Hungary ezt valósítja meg. Legyenek bármilyen jó ötletei Csermely Ákosnak, nem attól függ, hogy jó lesz vagy rossz. A programok csak alibi.

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr50199060

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bártházi András · http://barthazi.hu 2007.10.17. 15:12:33

Simó "nincs mit felvásárolni"-jára: hát, pedig szerintem lenne. És történtek konkrét felvásárlások is az idén... Vagy csak az 1-2 milliós felhasználói táborral rendelkező szolgáltatások jöhetnek képbe? Akkor tényleg nincs.

Pierre 2007.10.17. 15:35:34

Nos, rendben. Ha tényleg ennyire nincs mit felvásárolni, én hagyom magam.
Feláldozván magam a köz érdekében. :-)

pollner · http://www.mediablog.hu 2007.10.17. 17:44:09

"Kell két nap minden szakmának"

Milyen szakmának is a konferenciája az IH? (Olyan, hogy "internetes szakma" csak
Miskolczy Csaba szerint létezik:)
Az informatikáé? Az online marketingé? Az online médiáé? Valamikor, a múlt században, amikor az egész indult az IH-nak leginkább valami tudományos-ismeretterjesztő jellege volt, vagy inkább alkímista összejövetelhez hasonlított, ahol a néhány beavatott találkozhatott egymással.
Ma már csak a szakosodott rendezvényeknek van értelme, azokat viszont egy ilyen kicsi és korlátozott fizetőképességű piacon nehéz összehozni.

devizakozep 2007.10.17. 19:49:33

hm, erdekes, tudok en milliardos felvasarlasokrol, meg te is konrad. simo nem ?
nyilvan o is. akkor meg mit kamuzik ?

Kereso75 · http://kereses.blog.hu 2007.10.17. 21:55:37

Szerintem ez a nézzük meg egymást dolog valamennyire nyilván természetes. Az én javaslatom a workshopok számának a növelése, amely több dolgot segítene megvalósulni:
- új kapcsolatok könnyebb építése
- több új arc előadóként

És lehetőséget kellene biztosítani, hogy "kívülről" valaki bejelentkezzen előadásötlettel, amit ha elég érdekesnek találnak megjelenhetne a bevált nevek mellett.

Pierre 2007.10.19. 11:54:58

Pedig csak jó kellett, hogy legyen ez a konferencia, hiszen "sztárok" emelték fényét.

Miután nem voltam ott, nem tudom, hogy vajon milyen megfontolásból dönthettek úgy a szervezők, hogy az IH releváns részét képezheti pl. Győzike...


www.netbulvar.hu/csillagszoro/magyarsztarok/0710/275178


süti beállítások módosítása