Valamikor a nyár elején merült fel az ötlet, hogy kellene egy könyv a PPC reklámról magyarul, a hazai környezetnek megfelelő tartalommal. Kálmán Tamással, az ETARGET hazai képviselőjével beszélgettünk erről, és annyira megtetszett neki az ötlet, hogy egy bő hónap múlva már meg is találta kiadónak az MKM Computer Network Kft-t, és társszerzőnek a céget idehaza vezető Kővári Tamást.
Aztán júliusban belevágtunk, és sok álmatlan éjszaka, mégtöbb újraolvasás után elkészült a könyvünk: Célzott online reklám - keresőmarketing a gyakorlatban címmel.
A könyv elsősorban a PPC hirdetésekről szól, reményeink szerint úgy, hogy a témát kevésbé ismerők is értsék, de a szakmailag felkészültebbek számára is mondjon újat. Saját könyvről se kritikát, se ajánlót nem szívesen írok - naná, hogy tetszik, különben tovább reszelgettük volna!
Kész tehát a könyv, remélem olyan örömmel fogják olvasni akik megveszik, mint amilyen örömmel forgatom én is - és remélem, kevés jogos kritikát fogunk kapni.
A könyv kapható számos könyvesboltban, és persze megrendelhető az interneten is, a saját weboldaláról: www.celzottonlinereklam.hu
Utolsó kommentek