Kiváncsi leszek, mennyire lesz népszerű ez az új szolgáltatás, és mennyire fognak mások is előlépni hasonló network megoldással. Hirdetői, kkv oldalról mindenképpen látok benne fantáziát, és még az is lehet, az ETARGET és a Google AdWords rövid távon kárvallott lesz (bár nem indul el idén év végén, és a tavasz amúgy sem annyira erős, így valószínűleg csak a növekedés ütemét veti kiicsit vissza majd). A portál oldal már kicsit bonyolultabb. Egyrészt iszonyú sok szabad hely van, tehát elvileg nem kerül pénzbe egy ilyen megjelenés. Másrészt viszont ez egyfajta devalválása is lehet a felületeknek, ha nincs elég nagy jövedelem rajta. Meglátjuk. Mindenesetre a 30 százalék "árrés" közepesen magas, de viselhető.
A részleteken majd sok múlik, de én a magam részéről érdeklődve várom a megoldást!
Utolsó kommentek