Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

CPA - ajánló

Címkék: kampány ajánló [origo]

2007.11.26. hétfő 23:16 Konrad

Rabbit írt egy nagyon jó összefoglaló cikket az Origó új affiliate programjáról. Mivel nem illik egy az egybe ide bemásolni, ezért ajánlom mindenkinek elolvasásra!

Kiváncsi leszek, mennyire lesz népszerű ez az új szolgáltatás, és mennyire fognak mások is előlépni hasonló network megoldással. Hirdetői, kkv oldalról mindenképpen látok benne fantáziát, és még az is lehet, az ETARGET és a Google AdWords rövid távon kárvallott lesz (bár nem indul el idén év végén, és a tavasz amúgy sem annyira erős, így valószínűleg csak a növekedés ütemét veti kiicsit vissza majd). A portál oldal már kicsit bonyolultabb. Egyrészt iszonyú sok szabad hely van, tehát elvileg nem kerül pénzbe egy ilyen megjelenés. Másrészt viszont ez egyfajta devalválása is lehet a felületeknek, ha nincs elég nagy jövedelem rajta. Meglátjuk. Mindenesetre a 30 százalék "árrés" közepesen magas, de viselhető.

A részleteken majd sok múlik, de én a magam részéről érdeklődve várom a megoldást!

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr93243115

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Peti 2007.11.28. 11:19:41

'Közepesen magas' a 30%-os árrés? Most lehet, hogy nagyot tévedek, de én úgy emlékszem, hogy az E-targetnél minimum 20 Ft a kattintás ára hirdetői oldalról, azonban portál oldalra csak 10 Ft kerül kifizetésre kattintásonként. Próbáltam csekkolni a portálnak kifizetett összeget az e-target weblapon, de sajna nem találtam meg az erre vonatkozó infót.
Ha pedig azt vesszük, hogy esetlegesen nem 20 Ft-t fizet a hirdető, hanem többet, viszont csak 10 Ft kerül kifizetésre, akkor már nem is az 'alap' 50%-os árrésről beszélünk, hanem akár többszáz százalékosról... E mellett pedig szerintem kifejezetten szerénynek számít a 30%-os árrés.
Ha tévednék, akkor bocsánat és légyszi javítsatok ki! (Tényleg próbáltam csekkolni mielőtt beírtam, de nem sikerült... :((

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2007.11.28. 15:35:11

Peti, az ETARGET reklám bevételt oszt meg, azaz a kattintások árát. A CPA esetében a termék értékesítéséből származó bevételt kell megosztani. Nem ugyanaz a kettő!
vagyis: ha van egy 3e Ft-os könyv, akkor CPA esetében 900 Ft-ot kell minden egyes _eladás_ után fizetni. De ha a könyvnek csinálok egy kampányt, akkor a 900,- Ft-ból mondjuk 35 látogatót viszek az oldalra - akik közül lehet nulla, de lehet 35 vevő is. És a 900,- Ft fele a portálé, fele az ETARGET-é, míg CPA esetében a 900,- Ft az, amin osztozkodik gondolom az Origó és a megjelenési hely (ha a kettő különbözik).

Peti 2007.11.28. 18:31:39

Áhh, köszi a pontosítást! :)) Akkor kicsit félreértettem. Így jogos.
Mondjuk a kommentedhez csak annyit, hogy annak a 900 Ft-nek csak akkor kerül a _fele_ a portáltulajhoz, ha 20 Ft a megjelenítés - ha drágábban jelenik meg, akkor kevesebb mint a fele jut oda - az én értelmezésemben.

Feri 2007.11.29. 09:17:02

Ez a dolog nagyon kevés portálnak fog számottevő eredményt hozni... 100 kattintásból, jó ha 1-2 végződik vásárlással vagy egyéb \"akcióval\", ha nincs profi módon targetálva a hirdetés.
Egy kattintás jó ha 10 Ft-ot fog hozni a weboldal tulajdonosoknak átlagosan. Ennél még az adsense is többet hoz.

De ne legyen igazam


süti beállítások módosítása