A Keresőmarketing Napot pont ezért próbáltuk olyanra szervezni, ami szakmailag is érdekes, és a visszajelzések alapján ez részben sikerült is. Persze ehhez kellett az, hogy szakirányú, nem általános témájú legyen. Kicsit izgultunk, mennyire lesz érdeklődés, mennyien fognak jelentkezni, eljönni. Nagyon óvatos költségtervet csináltunk, és eleinte kicsit feszülten figyeltük a jelentkezéseket. Aztán robbant a bomba, és a tervhez képest majdnem háromszor annyian voltunk ott.
Most valmi hasonló történik a jövőheti Online Kutatás konferenciával is: a korábban várthoz képest többen jelentkeztek. Ahogy Bülbül is írja a blogján: a vártnál nagyobb az érdeklődés, és már most látszik, hogy legalább 150 résztvevő lesz. Ráadásul különböző helyekről: nemcsak a szűken vett szakma, hanem a megrendelői oldal is képviselteti magát.
Jó hírek ezek online marketinges szakmai szemmel és a konferenciák jövőjére tekintettel is: van értelme egy-egy témában szervezni eseményt, mert elég erős már az internetes piac ahhoz, hogy életképes szakrendezvények szülessenek. Lehet, már 2008-ban is látszik majd ennek az eredménye...
Utolsó kommentek