Ez most nem marketing. Nem szakmaiság, hanem agyalás. Vagy legalábbis valami rögeszmefuttatás-féle. Olyan énblog betét, de azért internet.Butulok. Nem látványosan, nem is zavaróan, de felejtek. Egyre több hamis, megbízhatatlan információ borít be, sokszor olyan határozottsággal,…
Online reklámköltés, USA, 2007. január
Címkék: statisztika onlinemarketing kampány
2007.03.17. szombat 21:23 Konrad
Az USA legnagyobb online hirdetői a költések alapján, 2007. január. Az adatok a TNS Media Intelligence-től származnak.Top 50 Internet Advertisers by Media Value,January 2007PositionAdvertiserMedia Value($000)Sector1LendingTree.com13,603.6Fin2University of Phoenix Online12,730.2Edu3Fidelity…
Szólj hozzá!
Aktív otthoni internetezők száma tíz országban, 2006 december és 2007 január
Címkék: statisztika onlinemarketing kutatás
2007.03.17. szombat 21:15 Konrad
"Szokásos" év elejei visszaesés, az eddig emelkedéssel szemben. Így volt ez tavaly is, és a trendet alapvetően nem befolyásolja...Active Internet Universe, January 2007CountryDecember 2006January 2007Growth…
Szólj hozzá!
Legjobban teljesítő kampányok az Etargeten, 11. hét
Címkék: statisztika onlinemarketing kampány keresőmarketing sem etarget etarget toplista
2007.03.16. péntek 21:41 Konrad
Az Etarget hirdetési hálózaton az elmúlt héten az alábbi öt hirdetés teljesített a legjobban, azaz ezeknek a legmagasabb a kattintási aránya (CTR) az aktuális kulcsszóra történő megjelenéskor az Etarget hálózatában található keresőkben (azaz a tartalom alapján történő…
2 komment
A legjobban pörgő termékek az Arukereso.hu-n, 10. hét
Címkék: statisztika ebusiness arukereso arukereso toplista
2007.03.15. csütörtök 21:30 Konrad
Az Arukereso.hu-n az 10. héten az alábbi termékeket keresték a legtöbben. A lista 50 terméket tartalmaz: az 5 legjobb kategória 10-10 legtöbb átkattintást hozó termékét. Az átkattintás itt azt jelenti, hogy a felhasználó a keresett termékre kattintva kilép az Arukereso.hu-ról és…
Szólj hozzá!
Brigádnapló
Címkék: érdekes gépház
2007.03.14. szerda 14:42 Konrad
Mi egy lazán szervezett cég vagyunk, köszönhetően a munkáink jellegének. E-mail-en, skype-on, telefonon kommunikálunk cégen belül, és ez egészen jól is működik. De nem árt a személyes találkozó sem, ilyenkor egy-egy témára tudunk koncentrálni.Minden szerda nálunk a…
4 komment
Mindennek eljöhet a maga ideje
Címkék: ebusiness
2007.03.13. kedd 08:38 Konrad
Olvasgatom a Vatera sajtóközleményét, ami valójában nem több, mint egy sikerjelentés. És mint sikerjelentés, tömény ön-PR. Nem olyan különleges ez, szinte mindenki, aki kicsit is foglalkozik saját szolgáltatásának a "gondozásával", kiad ilyen eredményközlést, ha van…
Szólj hozzá!
Blog, mint kampányeszköz
Címkék: web2 onlinemarketing kampány kreatív közösség ajánló video blogmarketing business blog
2007.03.12. hétfő 16:28 Konrad
Ma indult egy kampányunk, ami célcsoportjánál fogva pont az interneten aktív felhasználókat (is) igyekszik elérni. Erre olyan kreatív tervünk volt, ami gyakorlatilag web 2.0-s elemeket használ: blogot és videómegosztót. De nem ezektől az elemektől, hanem a felhasználók…
Utolsó kommentek