Ez most egy rövid bejegyzés lesz. A lényeg: ne küldj kéretlen és reklám üzenetet az iWiW-en, mert nagyon hamar törölnek! Ugyanis ha szétküld valaki 100-150 üzenetet (valójában ennél többet szoktak), akkor ennyiből biztos lesz 10 ember, aki rákattint a "Jelentem" gombra,…
Na küldj spam-et az iWiW-en!
Címkék: spam iwiw
2007.12.08. szombat 12:36 Konrad
8 komment
PPC minősítések
Címkék: google keresőmarketing sem etarget
2007.12.06. csütörtök 23:55 Konrad
Látványos előrelépés történt a hazai PPC piacon az elmúlt egy évben. Miközben tavaly ilyenkor még csak ismerkedett a legtöbb cég a Google és az ETARGET hirdetési rendszerével, addig idén már láthatóan nagyban folyt a játék, és az év vége annyira erős lett, hogy mindent…
6 komment
Vásárolj! Vásárolj! Vásárolj! Vásárolj! Vásárolj! - hiszen Karácsony van, na
Címkék: ebusiness
2007.12.06. csütörtök 01:11 Konrad
Egy mai megbeszélés kapcsán merült fel az, hogy a hazai webes kereskedelem vajon mennyire fejlett. Ismerjük a problémákat a fizetési lehetőségekkel, tudjuk, hogy a postai kiszállítás drága, az egyéb megoldások szervezést igényelnek. De vajon önmagában versenyző piac-e az…
1 komment
Csúszka és számok
Címkék: kutatás online kutatas 2007
2007.12.04. kedd 22:20 Konrad
Ma volt az első online kutatás konferencia, és bár erősen szakmai volt, mégis rengeteg olyan dolog elhangzott, ami online marketing szempontból is érdekes. Igazából olyan volt ez a nap, mint egy előkarácsony: kutatók meséltek az eredményeikről, és ezzel rengeteg számomra hasznos…
16 komment
Magyar Narancs, vagy mi
Címkék: iwiw web2 onlinemarketing
2007.12.03. hétfő 22:36 Konrad
Egyre inkább olyan érzésem van, hogy az iWiW a citrom a közösségi hálózatok között, azaz a magyar narancs. Kicsit sárgább, kicsit savanyúbb, nem mennek rajta a funkciók, alig lehet vele valamit csinálni, de legalább a mienk, hiszen ezen van fent mégis az összes ismerős, és a…
37 komment
Tanulmányok reklámokkal
Címkék: onlinemarketing érdekes yahoo
2007.12.03. hétfő 01:35 Konrad
Pár napja olvastam a hírt, hogy az Adobe a Yahoo-val szövetkezve PDF-be ágyazott célzott reklámok elhelyezését tervezi. Első lépésben az USA-ban, majd később máshol is elérhetővé téve gyakorlatilag bevonja a reklámpiacra a nem kevés pdf-ben közétett anyagot. A pdf nagy előnye…
Utolsó kommentek