Az Etarget hirdetési hálózaton az elmúlt héten az alábbi öt hirdetés teljesített a legjobban, azaz ezeknek a legmagasabb a kattintási aránya (CTR) az aktuális kulcsszóra történő megjelenéskor az Etarget hálózatában található keresőkben (azaz a tartalom alapján történő…
Legjobban teljesítő kampányok az Etargeten, 7. hét
Címkék: statisztika onlinemarketing kampány keresőmarketing sem etarget etarget toplista
2007.02.17. szombat 00:51 Konrad
6 komment
Jövőképek
Címkék: onlinemarketing index közösség ajánló kutatás
2007.02.16. péntek 20:03 Konrad
Az elmúlt pár napban két lehetséges jövőkép is felsejlett az internethasználattal kapcsolatban. Várhatóan egyik sem a pontos jövő, de az irányokat mutatja.Kezdjük a rosszal: Pollner ír egy várható szabályozásról Felhasználói vélemény – turbómarketing, vagy…
4 komment
A legjobban pörgő termékek az Arukereso.hu-n, 6. hét
Címkék: statisztika ebusiness arukereso arukereso toplista
2007.02.15. csütörtök 20:06 Konrad
Az Arukereso.hu-n az 6. héten az alábbi termékeket keresték a legtöbben. A lista 50 terméket tartalmaz: az 5 legjobb kategória 10-10 legtöbb átkattintást hozó termékét. Az átkattintás itt azt jelenti, hogy a felhasználó a keresett termékre kattintva kilép az Arukereso.hu-ról és…
3 komment
Magánügy
Címkék: gépház
2007.02.14. szerda 18:22 Konrad
Ez egy szakmai blog, de mivel blog, ezért személyes is. Márminthogy... na mindegy. A lényeg, hogy nincs kötött műfaji korlát. És bár most egyéni szoc. problémáról fogok írni, de azért mégis kötődik a munkámhoz.Tehát a lényeg: már vagy három napja beteg vagyok. Semmi komoly,…
12 komment
Az ügyfél szeme 2.
Címkék: onlinemarketing kampány tanácsadás
2007.02.13. kedd 23:32 Konrad
Miután jól felpiszkáltam az ügynökségnél dolgozó ismerősöket, nézzük az érme másik oldalát. Miért jó az ügynökség, illetve kinek?Az ügynökségek arra készültek fel, hogy nagy volumenű - értsd minimum milliós - kampányokat tervezzenek, futtassanak. Ezek a kampányok…
3 komment
Az ügyfél szeme
Címkék: onlinemarketing kampány tanácsadás
2007.02.13. kedd 17:35 Konrad
Vajon látsz te is az ügyfeled szemével? Ki tudod-e találni, mire van szüksége? Pontosabban: elvárható-e egy átlagos ügyféltől, hogy pontosan tudja, mit akar?Azt mondják, az a legnehezebb ügyfél, aki mindent pontosan tud, és ha nem úgy történnek a dolgok, ahogyan azt…
12 komment
Online reklámköltés, USA, 2006. december
Címkék: statisztika onlinemarketing kampány
2007.02.12. hétfő 22:09 Konrad
Az USA legnagyobb online hirdetői a költések alapján, 2006. december. Az adatok a TNS Media Intelligence-től származnak.Top 50 Internet Advertisers by Media Value,December 2006PositionAdvertiserMedia Value($000)Sector1Fidelity Brokerage14,346.7Fin2Cingular Wireless…
Utolsó kommentek