Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Az ügyfél szeme 2.

Címkék: onlinemarketing kampány tanácsadás

2007.02.13. kedd 23:32 Konrad

Miután jól felpiszkáltam az ügynökségnél dolgozó ismerősöket, nézzük az érme másik oldalát. Miért jó az ügynökség, illetve kinek?

Az ügynökségek arra készültek fel, hogy nagy volumenű - értsd minimum milliós - kampányokat tervezzenek, futtassanak. Ezek a kampányok tartják el a piacot, ezek a kampányok az igazán látványosak, és persze fajlagosan olcsók. Ha egy ügyfél 5-10 milliót elkölt, akkor már van rendesen kedvezménye. Nagyobb költéseknél még több. Az ügyfélnek. Az ügynökségek pedig abból élnek, ami náluk marad, azaz az ügynökségi kedvezmény még több.

De ehhez sokminden kell. Nem elég az, ha valaki ismeri a piacot, kellenek jó kedvezmények, ehhez persze kell költeni. Kell egy jó adserver (hirdetéskiszolgáló) háttér (igaz, lehet nélküle is, de ha van, úgy könnyebb). És persze kellenek a "nagy" ügyfelek.

Azok a nagy ügyfelek, akiknél van marketing, sokszor van online-os. Ők tudják, mit akarnak, és az ügynökség azt valósítja meg. Ilyen ügyfeleknél az ügynökség a tökéletes választás. És hatékony, jó kampányokat is készítenek. És persze megkapja az ügyfél a kiszolgálást, a megfelelő kampánymenedzselést, a kimutatásokat, mindent. Ehhez persze kellenek az ügynökségnél emberek, akik ezt tudják jól megoldani. Tervezők, menedzserek.

A tanácsadóknak pedig maradnak a kis- és középvállalkozások, az egyedi megoldások, a személyreszabott dolgok. Más volumen, más kihívások. Mindkét félre szükség van tehát.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr4536387

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mirmurrr 2007.02.13. 23:55:35

"Az ügynökségek pedig abból élnek, ami náluk marad, azaz az ügynökségi kedvezmény még több." - nem értek egyet....márha jól értem és nem félre ezt a megjegyzésed.

Rabbit · http://rabbitblog.hu 2007.02.14. 00:02:51

Ja, ott van ugye a fee is. Gondolom az ügynökségi kedvezmény alatt a mennyiségi kedvezményt érti Konrád.

mirmurrr 2007.02.14. 01:09:18

hát az ügynökségi kedvezmény meg a mennyiségi kedvezmény az nálam két külön fogalom;)

de közben oké újragondoltam mi ez az egész. van többféle modell árazásra, és nekem az ugrott be, hogy egyes ügynökségek egy az egyben átadják az ügyfélnek a mennyiségi + ügynökségi kedvezményt és bizonyos %-os fee-ért cserébe dolgoznak, meg egyéb plusz kedvezményekért, aztán megint mások meg más logika alapján megveszik x-ért a felületet, továbbadják y-ért az ügyfélnek... kinek melyik teccik;) van aki projektenként váltogatja a különböző árképzpést...szóval emiatt volt kicsit félreértés, de ezt ítélje meg olyan, aki határozottan ügyködik egy ügynökségnél;)


süti beállítások módosítása