Nem nagy titok, ez a hét a szerdai-csütörtöki Web 2.2 Symposium-ról fog szólni. A tavalyi kicsit úttörőnek szánt esemény után az idei egy sokkal letisztultabb piacon egy sokkal inkább üzlet-vezérelte konferencia lesz. Nem kívánom egyenként bemutatni az előadásokat és…
Amiről ez a hét szólni fog
Címkék: web2 onlinemarketing ajánló web22 symposium
2007.02.25. vasárnap 22:52 Konrad
14 komment
Adunk, veszünk, licitálunk
Címkék: google rss közösség ajánló
2007.02.24. szombat 21:47 Konrad
Egyre népszerűbb az árveréses adok-veszek idehaza is, legalábbis már a Google januári statisztikájában is megjelenik az egyik hazai szolgáltató, a Vatera. Ott van a hatodik helyen.Jó előjel ez a hazai ebusiness fejlődésében, hiszen aki valamilyen tranzakciót már elkövetett a…
7 komment
Barack-közösség
Címkék: web2 onlinemarketing közösség polblog
2007.02.24. szombat 21:35 Konrad
A közösségi szolgáltatások egy-egy cél érdekében is használhatóak. Most természetesen marketing célokra gondolok. Ilyen cél lehet például politikai kampányban előnyt kovácsolni egy erős netes közösséggel.Az utóbbi pár hét egyik legjobb példája - az általam látott…
Szólj hozzá!
Legjobban teljesítő kampányok az Etargeten, 8. hét
Címkék: statisztika onlinemarketing kampány keresőmarketing sem etarget etarget toplista
2007.02.23. péntek 23:39 Konrad
Az Etarget hirdetési hálózaton az elmúlt héten az alábbi öt hirdetés teljesített a legjobban, azaz ezeknek a legmagasabb a kattintási aránya (CTR) az aktuális kulcsszóra történő megjelenéskor az Etarget hálózatában található keresőkben (azaz a tartalom alapján történő…
2 komment
A mi kis adserverünk
Címkék: onlinemarketing weboldal
2007.02.23. péntek 09:51 Konrad
Az adserver az a megoldás, ami méri, hányszor jelent meg egy hirdetés, hányan kattintották, hányan láttak. Úgy működik, hogy a hirdetés nem közvetlenül jelenik meg az oldalon, hanem egy másik szerveren futva, onnan beszúrva "kerül kiszolgálásra". Adservert tehát akkor…
37 komment
A legjobban pörgő termékek az Arukereso.hu-n, 7. hét
Címkék: statisztika ebusiness arukereso arukereso toplista
2007.02.22. csütörtök 23:03 Konrad
Az Arukereso.hu-n az 7. héten az alábbi termékeket keresték a legtöbben. A lista 50 terméket tartalmaz: az 5 legjobb kategória 10-10 legtöbb átkattintást hozó termékét. Az átkattintás itt azt jelenti, hogy a felhasználó a keresett termékre kattintva kilép az Arukereso.hu-ról és…
Szólj hozzá!
Unkonferencia.media - tegnap este
Címkék: onlinemarketing közösség
2007.02.22. csütörtök 21:41 Konrad
Az egész valamikor augusztusban indult egy bejegyzés utáni komment-beszélgetéssel. Kiderült, van arra igény, hogy néhányan, akik ebben a hazai online média szakmában dolgozunk, néha "csak úgy" leüljünk beszélgetni. Augusztus óta találkozgatunk havonta egyszer, de egyre…
8 komment
Használj Analytics-et!
Címkék: google ajánló
2007.02.21. szerda 18:42 Konrad
Hülye dolog, hogy a Google egyik szolgáltatását reklámozom itt, de ez van. Az oka egyszerű: azt látom, hogy interneten aktív cégek, de komoly portálok sem rendelkeznek kellő mélységű adatokkal az oldalra látogatókról.Mire gondolok? Azt általában tudják, hogy kb. hányan kb. hány…
3 komment
A Magyar Fogorvosok Egyesületének az ajánlásával
Címkék: hiba keresőmarketing sem ajánló
2007.02.20. kedd 21:30 Konrad
Tudom én, hogy belegyalogolok egyesek lelki világába, de nem lehet szónélkül elmenni akkora pofátlanság láttán, mint amire Raha hívta fel a figyelmem. Írtam már korábban arról, hogy miután beszólt egy linkgyűjteménybe való bekerülést pénzért kínáló cégnek, azok…
13 komment
Együtt jobb
Címkék: közösség ajánló weboldal ebusiness arukereso
2007.02.20. kedd 18:06 Konrad
Az általános bizalmatlanság kicsit közép-európai sajátosság. Hányszor voltam olyan beszélgetésen, ahol a felajánlott partnerkapcsolatnál nem az volt a kérdés, kinek miért lesz az jó, hanem az, hol akar a másik átverni... Ismerős?Ezért is örülök, ha látok jól működő…
Szólj hozzá!
Munka van
Címkék: onlinemarketing weboldal
2007.02.19. hétfő 13:32 Konrad
Érdekes látni, hogy nemcsak a hirdetők szoktak bizonytalanul mozogni az online reklámpiacon, hanem sokszor a kisebb tartalomszolgáltatók (weboldalak) is. Sőt, néhány nagyobb esetében is látom, hogy nincsenek teljesen tisztában azzal, mit csinálnak, mit akarnak.Egy weboldal a hirdető…
Utolsó kommentek