Az Etarget hirdetési hálózaton az elmúlt héten az alábbi öt hirdetés teljesített a legjobban, azaz ezeknek a legmagasabb a kattintási aránya (CTR) az aktuális kulcsszóra történő megjelenéskor az Etarget hálózatában található keresőkben (azaz a tartalom alapján történő megjelenések és a katalógus megjelenések nélkül).
Hát igen, egy olyan hirdetés vezet, amiben az ingyen szó szerepel. Óvatosan kell bánni ezzel, mert bár biztos hoz sok látogatót, közel nem biztos, hogy abból bevétel is lesz. Ilyen esetekben nem az mond sokat, hányan kattintottak, hanem az, mit is csináltak a kattintás után.
Hirdetés:
1000 ingyen játék
Több, mint 1000 összegyűjtött online játszható flash játék. Akció, ügyességi, sport, poénos, RPG játékok. Minden nap 3 friss, új játék!
gamez.hotdog.hu
Kulcsszó: jatek
Megjelenésszám: 4624
Átkattintási arány: 26,34%
Hirdetés:
Belföldi hotelek, szálláshelyek, extra ajánlatok
Szálláshelyek részletes, képes bemutatkozásai, struktúrált, kereshető formában, szezonális akciók, gyűjtemények, programajánlatok, kedvezményes csomagajánlatok.
www.utisugo.hu
Kulcsszó: szallas
Megjelenésszám: 1631
Átkattintási arány: 25,38%
Hirdetés:
Önéletrajz?
Írja meg önéletrajzát nálunk hogy új állást találjon.
www.workania.hu
Kulcsszó: oneletrajz
Megjelenésszám: 1208
Átkattintási arány: 19,62%
Hirdetés:
Névnapkereső a Viragneked.hu-n
Nem tudja ismerőse névnapjának dátumát? Mi segítünk Önnek - ugyanakkor küldjön virágot, ajándékot országszerte a városok 40 km-es körzetébe, továbbá 147országba.
www.viragneked.hu
Kulcsszó: nevnap
Megjelenésszám: 1289
Átkattintási arány: 18,77%
Hirdetés:
Profession
Keress állást gyorsan és egyszerűen! Többezer állás, csak egy kattintás.
www.profession.hu
Kulcsszó: allas
Megjelenésszám: 1788
Átkattintási arány: 17,90%
Az Etarget olyan hirdetési hálózat, amely több hazai oldalon és keresőben kulcsszavak alapján, azaz tartalom-érzékeny módon jelenít meg szöveges hirdetéseket. Az Etarget és az Onlinemarketing blog közötti együttműködés lehetővé teszi, hogy minden héten megjelentessük az aktuálisan legjobban teljesítő kampányokat: hirdetés szövegét, azt a kulcsszót vagy kifejezést, amire a legmagasabb a CTR, az adott kulcsszóhoz tartozó megjelenésszámot és a CTR értékét. A fentiekhez hasznos kiegészítő lehet a legtöbbet keresett száz szó listája.
Az előző heti kampányok itt érhetőek el.
Utolsó kommentek