Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Legjobban teljesítő kampányok az ETARGET-en, 1. hét

Címkék: statisztika onlinemarketing kampány keresőmarketing sem etarget etarget toplista

2008.01.07. hétfő 00:09 Konrad

Az ETARGET hirdetési hálózaton az elmúlt héten az alábbi öt hirdetés teljesített a legjobban, azaz ezeknek a legmagasabb a kattintási aránya (CTR) az aktuális kulcsszóra történő megjelenéskor az ETARGET hálózatában található keresőkben (azaz a tartalom alapján történő megjelenések és a katalógus megjelenések nélkül).

Hirdetés:

1000 ingyen játék a Hotgames o
Több, mint 1000 összegyűjtött online
játszható flash játék. Akció, ügyessé...
www.hotgames.hu

Kulcsszó: jatekok
Megjelenésszám: 4672
Átkattintási arány: 17,96%

Hirdetés:

BUÉK mellé ajánlott link :)
A BUÉK-om mellé ezt a linket mellékelem:
Add tovább, hogy eljusson mindenkihez!
www.csodalampa.buzz.hu

Kulcsszó: buek
Megjelenésszám: 1223
Átkattintási arány: 13,82%

Hirdetés:

Szállás - szálláskeresés
Budapesti és vidéki szállodák.
Akciók, csomagajánlatok, engedmények.
www.budapesthotelstart.com

Kulcsszó: szallas
Megjelenésszám: 1017
Átkattintási arány: 13,57%

Hirdetés:

Szállások programajánlóval
Apartmanok, hotelek, panziók egy helyen.
Részletes keresővel, térképhasználattal.
www.szallaskinalo.hu

Kulcsszó: szallas
Megjelenésszám: 1170 Átkattintási arány: 12,82%

Hirdetés:

#KEYWORD#
Országos albérlet adatbázis.
Keresse gyorsan és egyszerűen albérletét
www.ingatlanbazar.hu

Kulcsszó: alberlet
Megjelenésszám: 1374
Átkattintási arány: 11,94%

Az ETARGET olyan hirdetési hálózat, amely több hazai oldalon és keresőben kulcsszavak alapján, azaz tartalom-érzékeny módon jelenít meg szöveges hirdetéseket. Az ETARGET és az Onlinemarketing blog közötti együttműködés lehetővé teszi, hogy minden héten megjelentessük az aktuálisan legjobban teljesítő kampányokat: hirdetés szövegét, azt a kulcsszót vagy kifejezést, amire a legmagasabb a CTR, az adott kulcsszóhoz tartozó megjelenésszámot és a CTR értékét. A fentiekhez hasznos kiegészítő lehet a legtöbbet keresett száz szó listája.

Az előző heti kampányok itt érhetőek el.

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr90287638

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Iron 2008.01.07. 08:21:08

Azért az pl. tanulságos, hogy a második helyezettnél 1223 átkattintásból sem lett a blogon egyetlen komment sem...

Minerva 2008.01.07. 09:36:29

:D Igen Iron jól közlöd, ezt hívják pofáraesésnek.

Peti 2008.01.07. 12:00:14

Sziasztok!

Igazság szerint nem tudom, hogy hova kéne ezt a kommentemet beszúrni, de talán ide...
Sajons az utóbbi időben (elmúlt 1/2 - 1 év) egyre 'féloldalasabbnak' látom a blogot. Egyre többször azt érzem, hogy egy átfogó, objektív kép bemutatása helyett, csupán az e-target/árukereső és más Konrád közvetlen ügyfélkörébe tartozó cégek szócsöve, valamint az aktuális 'sztár-oldalak' tovább hipeolása megy.
Hogy kicsit konkrétabb legyek, hogy miket hiányolok: miért nem született az elmúlt bő 1 évben egyetlen bejegyzés sem a CTnetwork.hu -ról (mintha nem is léteznének, nem is az e-target közvetlen konkurenciája lennének). Pl mi az oka, hogy a t-csoport átvált ctnetworkről e-targetre?
Vagy pl hiányolom hogy időről egy-egy új, még alíg ismert, de innovatív weboldal bemutatását. Pedig ebből is lehet azért találni néhányat. És ha valóban arról beszélünk, hogy nem csak a 3 nagynál lehet hirdetni, hanem a kis oldalknál is, véleményem szerint érdemes lenne néhányat bemutatni. Pl Konrad, Te kiknél szoktál hirdetni ilyen kicsik közül? (és most nem arra gondolok, hogy e-targetet hol futtatsz, hanem hogy direktben hol hirdetsz, vagy mik ezzel kapcsolatban a tapsztalatod? Mennyire nehéz megállapodni az oldaltulajokkal? Esetleg ők mit tehetnek, hogy neked, mint ügynökségnek könnyebb legyen - vonzóbb legyen a felülete?)

Úgy érzem, hogy régebben (2006ban) még sokkal több ilyen téma került feldolgozásra az oldalon. Sajnálom, hogy ez eltolódott...

Üdv:
Peti

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2008.01.07. 17:29:13

Szia Peti,

ezt a blogot elsősorban az engem érdeklő, érintő dolgokról tudom írni, így igen, valóban rányomja a bélyegét az egészre az, hogy kik az ügyfeleim és milyen jellegű munkákat végzek.
Igyekszem persze szélesebb körbe szétnézni, és az idei postok között is van olyan, ami direkt ilyen célzattal íródott.
Konkrét válaszaim:
A CT Networkkel két ok miatt nem foglalkozom. Egyrészt a piaci szerepük kicsi, másrészt a rendszer nem olyan, ami különleges lenne működésében. A legutóbbo sajtóközleményük tartalma pedig olyan volt, amin inkább nem akartam vitatkozni. (Szerintem nem az a célja egy PPC hirdetésnek, hogy jó legyen a CTR, hanem az, hogy jó legyen a konverzió...)
A váltás okát nem tudom, bár már nem T-Online, hanem Origó Corp. :)
Új oldalakat szerintem mutatok be - olyanokat, amik érdekesek, persze szerintem. Nem sokat találtam :(
Mint tanácsadó, kevés helyen hirdetek. Ez a kevés és több a semminél, és a tapasztalataimat bele szoktam rakni a postokba. Néha sikerül, néha nem :-I

B. 2008.01.07. 20:08:33

A CT Networköt nem ismerem, így nem tudom megítélni, de az annál felsorolt okokon túl biztos van ott más is, amiért nem a súlyuknak megfelelően kezeled ezeket a szolgáltatókat. Például az, hogy elkötelezted magad az Etarget mellett, a szócsöve vagy, és az összes többi szolgáltatót (CT netw, a piacvezető adwordsről már nem is beszélve) relativizálod. Igazad van, egy blognak nem kell pártatlannak lennie, de egy tanácsadó blogja azért más egy cseppet...

Minerva 2008.01.07. 20:50:02

Talán egy e-targetes tanácsadó blogját olvassuk, nyílván az általa érdekelt, részvételével támogatott helyzetről tud írni. Ott van rálátása a dolgokra, onnan van tapasztalata... Szerintem a CT network tanácsadóit sem akadályozza semmi abban, hogy saját blogot hozzanak létre.

B. 2008.01.08. 01:00:50

Minerva, a blogolás rendben van, és végülis feltételezhetjük, hogy a blogíráson kívül mondjuk a tanácsadás során nem érvényesül ez a féloldalúság. Erről igazán az ügyfelei tudnának mondani valamit. Gyanítom az ügyfelek a megtérülés alapján szeretnék elköltetni egy ügynükséggel/tanácsadóval a pénzüket, nem az alapján, hogy melyik céggel milyen jó viszonyban van, esetleg hogy mit ismer és mit nem ismer.

Konrád: ha lehet egy kívánságom, én a landing page-ek kialakításáról is szeretnék végre magyarul olvasni, ez a téma méltatlanul háttérbe szorul.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2008.01.08. 01:06:47

B., az AdWords-el direkt foglalkozom keveset, vannak arra nagyon jó hazai blogok, akiket az érdekel, ott szinte mindent megtalál. Én csak a tényleg nagy durranásokat írom meg emiatt. Az ETARGET persze más, elsősorban azért, mert kapok olyan infókat, amit más nem, így tudok érdekes és exkluzív dolgokat írni. Van ilyen előnye is az együttműködésnek.
Igen, természetesen lehetne más témákkal is foglalkozni, de sok dolgot pl. azért nem szedek elő, mert korábban írtam róla, és most nem látom különös aktualitását előrángatni. Meg azokkal sem foglalkozom szívesen, amihez kevésbé vagy egyáltalán nem értek.

Kívánság lehet, észben tartom, de semmi konkrétat nem merek igérni. Ennek elsősorban az az oka, hogy a blogot a rendes munka mellett csinálom, így ha sok a meló (márpedig sok), akkor erre kevesebb az idő.

Minerva 2008.01.08. 01:24:18

Kedves B!

Szerintem nem feltétlenül az egyoldalúságot kell látni: Konrád előttem olyan értelemben hiteles, hogy olyat emleget amihez ért, amiben a maga módján jártas. Időt, energiát, tudást valamint áram-, internet- és számítógéphasználatot öl a blogba, nem zavar ha esetleg valamilyen szinten haszna van belőle. Lehet, hogy - valahol érthetően - nem fejt ki 120 cikket a konkurencia dícsőítésére ugyanakkor lehetőség van minden hozzászólónak elmondani a véleményét, akár azzal kapcsolatban is, hogy pozítiv vonalon burjánzanak a konkurens cégek - és azoknak a cégeknek ez is ingyenes reklám. A tanácsadás kapcsán pedig szerintem XY hitelügyintéző cég tanácsadója sem fogja Z hitelszolgáltatót ajánlani.

A riválisokat semmi sem gátolja abban, hogy saját bloggal nyomuljanak a neten. Én úgy vélem Konrád felelősségteljes férfiként megfontolta mikor blogírásba kezdett és bejegyzéseit azóta is kellőképpen mérlegeli. Írásaival ugyanis nemcsak ügyfeleket nyerhet, de esetleg veszíthet.

Mindazonáltal szerintem örvendetes a véleményed biztos vagyok benne, hogy Konrád a maga módján megfontolja javaslatodat.

Kérlek ne vitakezdeményezésnek vedd amit írok, nem annak szánom. Csupán csak felsoroltam egy-két érvet ami ezen blog kapcsán felmerül. Hátha így picit közelednek az álláspontok.


süti beállítások módosítása