Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (11) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (213) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (436) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (5) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Saját céges tévécsatorna

Címkék: ajánló video weboldal

2008.03.11. kedd 11:18 Konrad

Sajnos idehaza a nagyvállalatok annyira nem szeretnek kommunikálni. Sőt, nagyon nem szeretnek. Akinek saját tévécsatornája van, az se direkt kommunikál rajta, sokkal inkább gazdasági és politikai céljait támogatja, de nem a nyíltságot.

Egyébként sem jellemző idehaza, hogy szeressük a cégeket. A kicsiket azért, mert "bunkó a tulaj", "hülye a főnök", a nagyokat meg azért, mert "kizsákmányol", "arctalan", "erőből politizál".

Pedig sok esetben elég lenne megmutatni a valódi arcunkat, ahelyett, hogy válság esetén keressünk hozzáértő PR-ost. Egy ilyen megmutatási lehetőség lenne az, ha a cég saját csatornán keresztül kommunikálna, mintegy tévécsatornát működtetne.

Erre jó terep a videómegosztó, ahol saját csatornánk is lehet. Mint pl. a Google-nek. Itt aztán mehet minden olyan anyag, amit fontosnak és érdekesnek tartunk. Kiknek lehetne ilyen idehaza? Például a Magyar Telekomnak és csatolt részeinek. A MOL-nak. Bármelyik egyetemnek. Az autóforgalmazóknak. A Coca-Colának. A TESCO-nak. Soroljam?

Más lenne ez, mint a videóblog, hiszen nemcsak egy aktuális üzenet, hanem háttéranyagok, bővebb információk, oktató cuccok kerülhetnek ide. Egy jól szerkesztett, ne adj isten szórakoztató program. És nem kerülne sokba, több esetben a már meglévő anyagokkal el lehet indulni.

Álom, álom, édes álom... Tudom én. De azért jó álmodni.

És rossz felébredni.

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr37373975

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Miklós · http://www.100szo.hu 2008.03.11. 15:25:08

Minek nekik? A legtöbbjük ingyen publicitást kap a homáron. Igaz ott általában nem video, csak kép van.
Új lehetőség: video homár!

Kolos Tibor · http://www.haloszem.hu 2008.03.11. 18:14:41

Előbb-utóbb (na jó, inkább utóbb) biztos rákapnak erre a vállalatok. Egyenlőre viszont még a 'howto' (csináld magad/használati utasítás) típusú videóknak sem érkezett meg a divatja hozzánk...
Pedig látom a jövőt: Profi kisfilmek mellett homevideo minőségű szerzemények - isteni blog alapanyag lesz!

andreiground (törölt) · http://www.andreiground.com/ 2008.03.13. 11:08:31

Ez a vállalati tévézgetés talán azért is önkorlátozó, mert a cégek egyre inkább félnek, hogy nehogy elszólják magukat, nehogy kiszivárogjon valami.

Az emberekben amúgy van némi trösztellenesség (bennem is). Talán egy ilyen bolhacirkusz TV segítene megértenem, ha nem valótlan üzeneteket közvetítene, hanem valós információkat.

MarketMann 2008.03.15. 11:15:46

Megmondom én a tutit. A vállalati tévé előállítása sokba kerül, ehhez képest még a videomegosztók átlagos videoletöltési számai alacsonyak (hiszen miért pont a vállalat tévéje lenne az internet top). Több embert érsz el hirdetésekkel / PR-rel (akár flash videókkal is!), ráadásul be is illeszkedik a már alakulgató online folyamatokba.

dfs 2008.03.21. 07:27:41

"A vállalati tévé előállítása sokba kerül, ehhez képest még a videomegosztók átlagos videoletöltési számai alacsonyak "

Nem értek egyet. Vegyünk egy példát: kiküld egy nagyvállalat egy sajtóközleményt, amiben közli egy uj szolgáltatását, vagy bemutatja egy új termékét. Rengeteg ilyen van a szakportálokon (totalcartól kezdve az informatikai lapokon át az üzleti siteokig, mint fn, napi stb.). A sajtóközlemény MELLÉ beraknak egy youtube linket is, amelyben az autó reklámja van, vagy pedig a termék/szolgáltatás bemutatása van. Nem nagy dolog, oda kell menni egy kamerával pl. a pannon uj internetcsomagját kidolgozó emberkéhez, és az elmeséli kb. ugyanazt, ami le van írva, hogy miért jó, kiknek szánják stb. Aki kirakja a sajtóközleményt/beszámol a bejelentésről, az nagy valószínűséggel kirakná ezt a youtube videót is a hír mellé, mert miért ne?

MarketMann 2008.03.21. 21:34:36

dfs: ez, amit Te mondasz, messze nem saját tévéscsatorna, ez egyszerű PR (ami olcsó és megnézik maximum 1000-en). Hatékonyabb lehet - de ilyen mennyiségnél egyszerűbb lehet direktben kiküldeni valami fizikait az újságiróknak, és nem nézik olcsójánosnak a céget...
Ha ugyanezt a rövidklippet befizeted valamelyik kereskedelmi tévé jobb idősávú adásába kb. 500-1000e forintért, mindjárt elérsz mondjuk 100-900e szempárt (célzatlanul). Ebből látszik is, miért a product placement a nagyobb bolt és nem a videómegosztó...


süti beállítások módosítása