Egyébként sem jellemző idehaza, hogy szeressük a cégeket. A kicsiket azért, mert "bunkó a tulaj", "hülye a főnök", a nagyokat meg azért, mert "kizsákmányol", "arctalan", "erőből politizál".
Pedig sok esetben elég lenne megmutatni a valódi arcunkat, ahelyett, hogy válság esetén keressünk hozzáértő PR-ost. Egy ilyen megmutatási lehetőség lenne az, ha a cég saját csatornán keresztül kommunikálna, mintegy tévécsatornát működtetne.
Erre jó terep a videómegosztó, ahol saját csatornánk is lehet. Mint pl. a Google-nek. Itt aztán mehet minden olyan anyag, amit fontosnak és érdekesnek tartunk. Kiknek lehetne ilyen idehaza? Például a Magyar Telekomnak és csatolt részeinek. A MOL-nak. Bármelyik egyetemnek. Az autóforgalmazóknak. A Coca-Colának. A TESCO-nak. Soroljam?
Más lenne ez, mint a videóblog, hiszen nemcsak egy aktuális üzenet, hanem háttéranyagok, bővebb információk, oktató cuccok kerülhetnek ide. Egy jól szerkesztett, ne adj isten szórakoztató program. És nem kerülne sokba, több esetben a már meglévő anyagokkal el lehet indulni.
Álom, álom, édes álom... Tudom én. De azért jó álmodni.
És rossz felébredni.
Utolsó kommentek