Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (11) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (213) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (436) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (5) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Hosszú-hosszú hétvége

Címkék: onlinemarketing kreatív

2008.04.30. szerda 13:52 Konrad

A múltheti kvázi-hétvége után most egy hosszú hétvége következik, mindenki örömére. Az a tapasztalat, hogy jó idő esetén az internetes forgalmak teljesen máshogy alakulnak, mint a megszokott hétköznapiak.

Ez nem jelenti azt, hogy minden oldal látogatottsága csökkenne, sőt, vannak olyan kisebb szegmensek - pl. chat szolgáltatások -, ahol növekedés is lehetséges. Ami biztosan változik, az a fogyasztás módja: a hétköznapi hírpörgéssel szemben inkább kikapcsolódásra, esetleg olvasgatásra használják majd a netet.

Erre hirdetőként is fel lehet készülni, pl. olyan ajánlatokkal, amik direkt rekreációsak: esti rendezvény, hétvégi esemény. No és persze május 1. lesz, némi politikusi szövegekkel - a majális szóra biztos érdemes lehet célozni kampányokat. És még sok másra is... mindenkinek a saját fantáziájára bízom az ötletelést.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr23448625

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

devizakozep 2008.04.30. 21:49:36

aka: hazamegy fuvetnyirni a sok irodista.

portis 2008.05.01. 19:46:30

Sokan mondják ezt , és már a multkor is volt szó rola asszem kvázi hétvége volt a cim.
Probáltam már én is , de sose értem el sikert vele.
Hogy egy jól beállt cuccot árazzak át, vagy direkt erre hozzak létre. Tul nagy munka , és tapasztalatom szerint nem tul hatásos....

TBC 2008.05.02. 19:09:37

Na és persze érdemes ilyenkor a különböző taxitársaságoknak és autókereskedőknek megsokszorozni a hirdetéseiket, ugyanis a "tömegközlekedni" vágyók - látva, hogy a Volán teljesen érthetetlen, mindenféle menetrendet nélkülöző módon közlekedik - fejében sokszor megfordul az autóvásárlás gondolata, vagy sürgősebb esetekben taxi rendelése.

HotelKatalin · http://hotelkatalin.hu/blog/ 2008.05.03. 23:58:04

valóban érdekesen alakulnak a forgalmak ilyenkor, tapasztaljuk...
szerencsére sok a szállóvendégünk, viszont egyet kiemelnék, hogy ne felejtsük el azt sem, hogy mennyiben változik az ünnepi időszak előtti és utáni időszak is, nálunk a szállodában például a két ünnep között alig lesz vendég.. ki az aki nem az ünnepek alatt szeretne pihenni..


süti beállítások módosítása