Pár napja írtam, hogy változás történt az ETARGET megjelenési portfóliójában, és máris írhatok az újabb változásokról - melyek részben ennek a következményei.
Az első és legfontosabb változás, hogy a Tangó megszüntével megváltozik a logó megjelenítés is. Eddig ugyanis arra volt lehetőség, hogy a Tangó találati helyeken a hirdetés mellett megjelenjen egy előre feltett logó. Maga a logózott hirdetés megmarad, de már nem a Tangón, hanem az iwiw-en lehet ezt használni. Mivel a logó megjelenésének a fizetése megjelenés alapú volt, ezen is kellett kicsit faragni (az iwiw-en legalább egy, hanem két nagyságrenddel többet tud futni ugyanaz a kreatív). Azaz mostmár a logó díj olcsóbb lett: az eddigi 1000 megjelenés / 350 Ft helyett 1000 megjelenés / 50 Ft.
A másik szintén a Tangó megszünésével kapcsolatos változás, hogy változni fog itt a blogon a heti statisztika is, ugyanis ez eddig elsősorban erre a keresőre épült. Egy átmeneti idő után valamilyen módon újra fog indulni a heti jelentés.
Örömteli változás, hogy végre az ETARGET is lehetőséget biztosít a konverzió mérésére. Ezt a Beállítások menüben lehet elérni. Az eredmény a Statisztika menü Konverzió fülben lesz elérhető. A beállítás pedig úgy működik, hogy egy generált kódot kell a céloldalra bemásolni. A statisztikában kulcsszavakat és kattintási számokat / arányokat láthatunk majd.
Végül egy kérdés: ki mit hiányol az ETARGET-ből? Nem mintha olyan nagyon sok fejlesztési kapacitásuk lenne, de csináljunk nekik egy pozitív karácsonyi ajándékot: várom a jobbító(!) ötleteket. Majd szépen becsomagoljuk, és átadjuk nekik!
Utolsó kommentek