Az Arukereso.hu-n az 17. héten az alábbi termékeket keresték a legtöbben. A lista 50 terméket tartalmaz: az 5 legjobb kategória 10-10 legtöbb átkattintást hozó termékét. Az átkattintás itt azt jelenti, hogy a felhasználó a keresett termékre kattintva kilép az Arukereso.hu-ról és…
A legjobban pörgő termékek az Arukereso.hu-n, 17. hét
Címkék: statisztika ebusiness arukereso arukereso toplista
2008.05.04. vasárnap 22:30 Konrad
Szólj hozzá!
Hosszú-hosszú hétvége
Címkék: onlinemarketing kreatív
2008.04.30. szerda 13:52 Konrad
A múltheti kvázi-hétvége után most egy hosszú hétvége következik, mindenki örömére. Az a tapasztalat, hogy jó idő esetén az internetes forgalmak teljesen máshogy alakulnak, mint a megszokott hétköznapiak.Ez nem jelenti azt, hogy minden oldal látogatottsága csökkenne, sőt,…
4 komment
Prágai tavasz, 2008
Címkék: onlinemarketing keresőmarketing sem
2008.04.29. kedd 08:36 Konrad
Az alábbi beszámolót Kálmán Tamás írta, aki az ETARGET színeiben vett részt egy konferencián: Idén is volt PPC (inkább internetmarketing) konferencia Prágában, bár a tavalyi évhez képest csak félnapos, s csak 3 előadást láthattunk a kereső-keresőmarketing területről. Az…
15 komment
Mi hiányzik a képről?
Címkék: hiba érdekes weboldal
2008.04.28. hétfő 14:27 Konrad
(5) A reklámot csak a reklámjelleg felismerhető feltüntetésével és a környezetétől elkülönítve szabad közzétenni. (1997. évi LVIII. törvény a gazdasági reklámtevékenységről) Blog.hu címlap, 2008. április 28. - Mi hiányzik a képről? Kattintás…
14 komment
Online reklámköltés, USA, 2008. február
Címkék: statisztika onlinemarketing kampány
2008.04.28. hétfő 09:00 Konrad
Az USA legnagyobb online hirdetői a költések alapján, 2008. január. Az adatok a TNS Media Intelligence-től származnak. Top 50 Internet Advertisers by Media Value, February 2008 Position Advertiser…
Szólj hozzá!
Legjobban teljesítő kampányok az ETARGET-en, 17. hét
Címkék: statisztika onlinemarketing kampány keresőmarketing sem etarget etarget toplista
2008.04.28. hétfő 00:15 Konrad
Az ETARGET hirdetési hálózaton az elmúlt héten az alábbi öt hirdetés teljesített a legjobban, azaz ezeknek a legmagasabb a kattintási aránya (CTR) az aktuális kulcsszóra történő megjelenéskor az ETARGET hálózatában található keresőkben (azaz a tartalom alapján történő…
Utolsó kommentek