Miközben nálunk a Google mindent visz a keresésben, a tartalom-érzékeny megjelenések terén az ETARGET elorozta előle a piac nagy részét. És bár várható, hogy lesz némi változás, de az bizony látszik, hogy a Google minden áron próbál terjeszkedni.De ez nem megy mindenhol…
Google: Stop!
Címkék: google üzlet
2008.10.26. vasárnap 21:39 Konrad
28 komment
A jó hír vivője
Címkék: blog web2 onlinemarketing közösség ajánló blogring
2008.10.25. szombat 00:15 Konrad
Nagyon fontos, sőt, a jövő szempontjából kiemelten fontos szerintem a marketingnek az az ága, amelyik az ügyfélre és nem a cégre vagy a termékre koncentrál. Az ügyfélre, aki a vevő, aki a szolgáltatásunk felhasználója.Írtam már ezen a blogon is sokat erről, és közvetve a napi…
7 komment
Nulladik figyelmeztetés
Címkék: gépház
2008.10.22. szerda 21:31 Konrad
11 komment
Mennyire hülye a célcsoportod?
Címkék: onlinemarketing weboldal
2008.10.21. kedd 18:35 Konrad
Provokatív kérdés, de ha webes szolgáltatást vagy bonyolultabb kampányt tervezel, akkor ezt fontos eldönteni. Egészen pontosan arról szól a dolog, hogy mennyire kell leegyszerűsíteni a dolgokat, mennyire kell hülyének nézni a potenciális felhasználódat?Mert az már egy régi…
60 komment
Legjobban teljesítő kampányok az ETARGET-en, 42. hét
Címkék: statisztika onlinemarketing kampány keresőmarketing sem etarget etarget toplista támogatott bejegyzés
2008.10.20. hétfő 00:22 Konrad
Az ETARGET hirdetési hálózaton az elmúlt héten az alábbi öt hirdetés teljesített a legjobban, azaz ezeknek a legmagasabb a kattintási aránya (CTR) az aktuális kulcsszóra történő megjelenéskor az ETARGET hálózatában található keresőkben (azaz a tartalom alapján történő…
Utolsó kommentek